مقاله روش های ارزیابی و اعتبار سنجی محتوا در شبکه های اجتماعی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله روش های ارزیابی و اعتبار سنجی محتوا در شبکه های اجتماعی دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله روش های ارزیابی و اعتبار سنجی محتوا در شبکه های اجتماعی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله روش های ارزیابی و اعتبار سنجی محتوا در شبکه های اجتماعی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله روش های ارزیابی و اعتبار سنجی محتوا در شبکه های اجتماعی :

تعداد صفحات:۹

چکیده:

حجم عظیم اطلاعاتی که هر روزه در قالب شبکه های اجتماعی به اطلاعات قبلی افزوده میشود و ساختار خاص این شبکه یادآور اهمیت بررسی کیفی اطلاعات در این عرصه است. بررسی کیفیت اطلاعات در شبکه های اجتماعی که با سرعتی شگفت انگیز گسترش مییابند و هیچگونه کنترلی بر محتوای آنها پیش از انتشار وجود ندارد مورد توجه بسیاری از پژوهشگران میباشد . چرا که بدون لحاظ کردن پارامترهای کیفی، معیار خاصی برای انتخاب اطلاعات مفیدتر برای کاربرانی که حجم زیادی ازاطلاعات را در مقابل خود میبینند، وجود ندارد.وبلاگها یکی از مهمترین ابزارهای ایجاد شبکه اجتماعی هستند و ایرانیان جمعیت قابل توجهی از وبلاگ نویسان را به خود اختصاص داده اند. موضوع مهمی که باید به آن اشاره کرد این است که، اطلاعات در وب در یک فضای آزاد و بدون ویرایش انتشار می یابد. بنابراین عدم کنترل کیفیت اطلاعات منتشر شده در وب از یک طرف و حجم بس ار زیاد اطلاعات موجود، دستیابی به اطلاعات کیفی را در وب با بحران جدی مواجه ساخته است. این مطالعه به یافتن پارامترها و روشهای مناسب ارزیابی کیفیت وبلاگ پرداخته و ضمن معرفی روشهای اندازه گیری معیارهای کیفیت اطلاعات، پارامترهای اندازه گیری کمی و روشهای اندازه گیری آنها را توضیح داده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.