مقاله بهینه سازی کنترل کننده PID برای کنترل زاویه فراز در هواپیما با استفاده از روش گرادیان کاهشی و الگوریتم ژنتیک


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بهینه سازی کنترل کننده PID برای کنترل زاویه فراز در هواپیما با استفاده از روش گرادیان کاهشی و الگوریتم ژنتیک دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بهینه سازی کنترل کننده PID برای کنترل زاویه فراز در هواپیما با استفاده از روش گرادیان کاهشی و الگوریتم ژنتیک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بهینه سازی کنترل کننده PID برای کنترل زاویه فراز در هواپیما با استفاده از روش گرادیان کاهشی و الگوریتم ژنتیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بهینه سازی کنترل کننده PID برای کنترل زاویه فراز در هواپیما با استفاده از روش گرادیان کاهشی و الگوریتم ژنتیک :

تعداد صفحات:۶

چکیده:

خطرات ناشی از تغییرات ناگهانی زاویه پیچ در هواپیما خصوصا درزمان فرود محققان را برآن داشته که به دنبال راه حلی برای این موضوع باشند از طرفی طراحی سیستم کنترل همواره یکی از مهمترین مسایل مورد بحث در دینامیک اجسام پرنده بوده است دراین مقاله تعیین بهینه ضرایب کنترل کننده PID برای عملکرد مطلوب یک اوتوپایلوت به منظور کنترل زاویه پیچ زاویه فراز هواپیما مدنظر می باشد تابع هدف مورد نظر ترکیبی از مشخصات عملکردی سیستم شامل زمان صعود، فراجهش و زمان نشست می باشد که بطور همزمان بهینه می شوند بهینه سازی با استفاده ازروش گرادیان کاهشی و الگوریتم ژنتیک انجام می شود و درانتها منحنی پاسخ سیستم براساس پارامترهای بهینه شده به روش الگوریتم ژنتیک ارائه می گردد و جوابهای حاصل با روش بهینه سازی گرادیان کاهشی مقایسه می شوند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.