مقاله بررسی خصوصیات اصطکاکی محدوده مجاز دانه بندی پیوسته شماره ۴ آیین نامه روسازی ایران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی خصوصیات اصطکاکی محدوده مجاز دانه بندی پیوسته شماره ۴ آیین نامه روسازی ایران دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی خصوصیات اصطکاکی محدوده مجاز دانه بندی پیوسته شماره ۴ آیین نامه روسازی ایران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی خصوصیات اصطکاکی محدوده مجاز دانه بندی پیوسته شماره ۴ آیین نامه روسازی ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی خصوصیات اصطکاکی محدوده مجاز دانه بندی پیوسته شماره ۴ آیین نامه روسازی ایران :
تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
با افزایش حجم ترافیک و سرعت وسیله نقلیه در جادهها، تعداد تصادفات نیز افزایش یافته است. یکی از عوامل بروز تصادفات و تشدید تصادفات کاهش اصطکاک در فصل مشترک بین تایر وسیله نقلیه و سطح جاده است. مقاومت اصطکاکی تابعی از بافت ریز و درشت سطح میباشد که توسط سنگدانهها حاصل میشود. در این پژوهش چهار دانهبندی متفاوت در محدوده دانهبندی شماره ۴ آییننامه روسازی ایران انتخاب شد. سپس درصد قیر بهینه به روش مارشال محاسبه گردید. پس از ساخت نمونههای ژیراتوری با درصد قیر بهینه، بافت ریز و بافت درشت به ترتیب توسط آونگ انگلیسی و روش پخش ماسه اصلاح شده اندازه- گیری شد. نتایج نشان میدهند با تغییر دانهبندی خصوصیات اصطکاکی تغییر کرده و میتوان از این موضوع در طراحی به منظور کاهش تصادفات استفاده کرد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.