مقاله ارزیابی لایه های روسازی راه و راه آهن با استفاده از روش رادار نفوذی زمین GPR)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ارزیابی لایه های روسازی راه و راه آهن با استفاده از روش رادار نفوذی زمین GPR) دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ارزیابی لایه های روسازی راه و راه آهن با استفاده از روش رادار نفوذی زمین GPR) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی لایه های روسازی راه و راه آهن با استفاده از روش رادار نفوذی زمین GPR)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ارزیابی لایه های روسازی راه و راه آهن با استفاده از روش رادار نفوذی زمین GPR) :
تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
هدف از روسازی ایجاد یک سطح صاف و هموار که قابلیت تحمل فشار ناشی از چرخهای وسایل نقلیه را داشته باشد و در همه شرایط جوی و آب و هوایی پایداری اش را از دست ندهد بعد از عبور ترافیک از جاده و خطوط راه آهن خرابی هایی در روسازی جاده ایجاد می شود که به صورت چشمی قابل تشخیص نیستند. رادار نفوذی زمین GPR یک روش پیوسته موثر و سریع برای ارزیابی شرایط روسازی جاده ای و ریلی می باشد دراین روش با استفاده از دستگاه GPR امواج الکترومغناطیسی به زمین فرستاده می شود مصالح موجود در لایه های روسازی متفاوت بوده و هر مصالح خاص با یک سرعت خاصی امواج را از خود عبور می دهد نرم افزار ژئوفیزیکی همچون RADAN درکنار دستگاه GPR بعد ا زپیمایش روسازی طیفهای رنگهای مختلفی را با توجه به میزان دامنه پالس دریافتی به سیگنال تخصیص میدهد که با استفاده از تفسیر این رنگها و تعیین ضریب دی الکتریک هریک از مصالح ضخامت لایه های مختلف روسازی و همچنین فضاهای خالی موجود در بین مصالح را تعیین می کنیم.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.