مقاله بررسی مدل اولویتبندی ایمن سازی معابر پیاده شهری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی مدل اولویتبندی ایمن سازی معابر پیاده شهری دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی مدل اولویتبندی ایمن سازی معابر پیاده شهری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی مدل اولویتبندی ایمن سازی معابر پیاده شهری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی مدل اولویتبندی ایمن سازی معابر پیاده شهری :

تعداد صفحات:۱۸

چکیده:

تصادفات یکپدیده چندعلتی است و نمیتوان با درنظرگرفتن عواملیخاصآنرا به طور کامل کنترل و دردست گرفت. یکی از مهمترین عوامل موثر در اولویتبندی معابر پرخطر(تصادفخیز) شهری برای عابرانپیاده، عوامل محیطی وقوع تصادف است که تاکنون در روشهای موجود به طور جامع درنظر گرفته نشده است. اولویتبندی این معابر را نمیتوان بدون درنظرگرفتن و استفاده از آمار و اطلاعات وضع موجود، از ترکیبهای خطی و مدلهای ساده ریاضی مورد بررسی قرار داد و تصمیم گیری درباره انتخاب معابر پرخطر را دچار مشکل میکند. در این تحقیق با ارائهی روش مشاهدهای با استفاده از شبکههای عصبی مصنوعی، مدلی جدید به منظور اولویت بندی معابر پرخطر شهری با محوریت عابرانپیاده ارائه میشود. در این روش، معابر شهری مذکور با در نظر گرفتن همزمان پارامترهای هندسی، ترافیکی و کنترلی با استفاده از یکمدل ارائه شده با شبکه های عصبی مصنوعی و آمار و اطلاعات تصادفات عابرینپیاده به عنوان مدل پیشبینی و به دنبال آن استفاده از دادههای تصادفات و خطرپذیری معابر به عنوان مدل اولویت- بندی ارائه شده است. از عوامل موثر در تولید این مدل میتوان به طول معابر، عرضمعابر، عرضپیادهروها، پارک حاشیهای معابر، عرضمیانه معبر، محدودیت سرعت معبر، روشنایی معابر، کیفیت رویهی آسفالتمعابر، میزان تفکیکسوارهرو و پیادهرو، کاربری اطراف معابر، میزان حضور پلیسدر معابر، میزان تناسب سرعت با کاربری در معابر، تناسب گذرگاههای عرضی و شیبمعابر اشاره کرد. استفاده از مدل ارائه شده با فاکتورهای ذکر شده در این تحقیق، دقت و کارایی فرآیند اولویتبندی معابر پرخطر شهری برای عابرانپیاده،با استفاده از آمار و اطلاعات تصادفات به مقدار قابل توجهی افزایش میدهد و در ادامه این مدل توسط روشتحلیل سلسله مراتبی مورد اعتبارسنجی قرار گرفت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.