مقاله بررسی میزان رضایت مسافران از عملکرد شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه در سال ۱۳۸۸
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی میزان رضایت مسافران از عملکرد شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه در سال ۱۳۸۸ دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی میزان رضایت مسافران از عملکرد شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه در سال ۱۳۸۸ کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی میزان رضایت مسافران از عملکرد شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه در سال ۱۳۸۸،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی میزان رضایت مسافران از عملکرد شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه در سال ۱۳۸۸ :
تعداد صفحات:۲۲
چکیده:
پژوهشحاضر با هدف بررسی میزان رضایت شهروندان از عملکرد شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه در سال ۱۳۸۸ صورت گرفته است. بر اساسمطالعات و تحقیقات صورت گرفته، محصول( خدمات)، قیمت، ترفیع، توزیع ، کارکنان، امکانات و دارایی فیزیکی و مدیریت عملیات فرآیند به عنوان پنج عامل زیر بنایی، شناسایی و بدین ترتیب سوالات پرسشنامه تنظیم گردید. این تحقیق از جنبه اهمیت و روشجزء تحقیقات توصیفی- پیمایشی و از جهت هدف کاربردی است. تعداد نمونه مورد بررسی ۳۶۰ نفر و جامعه آماری این تحقیق ۸۰۰۰۰۰ نفر ارباب رجوعان سازمان می باشد. ابزار اصلی این تحقیق، پرسشنامه بوده که به بررسی خطوط مختلف بحرانی و غیر بحرانی شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه پرداخته است. برای جمع آوری اطلاعات و تجزیه و تحلیل داده ها از دو حوزه آمار توصیفی و آمار استنباطی استفاده شده است. لازم به ذکر است که اعتبار پرسشنامه این تحقیق از طریق نرم افزار محاسبه شده و برابر ۸۱۷ % تعیین شده است که حاکی از اعتبار بالای پرسشنامه است. طبق آمار بدست آمده و محاسبات صورت SPSS گرفته ۵۸۹ % از مسافران را زنان و ۴۱۱ % را مردان تشکیل داده اند. بیشترین سهم نوع شغل را محصلین با ۳۷۱ % سهم و کمترین سهم را سربازان با ۱۱ % سهم دارا می باشند. جالب آنکه بیشترین سهم میزان تحصیلات متعلق به سطح تحصیلی لیسانس با ۳۰۳ % سهم و کمترین سهم متعلق به سطح تحصیلی فوق لیسانسو بالاتر با ۵۷۰ % سهم می باشد. نتایج حاصل از نظر سنجی حاکی است که در تمامی ۸۷ % مسافران، از خدمات رسانی شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه / آزمون ها با سطح ۹۵ % اطمینان می توان گفت بیش از ۸۱ بیشاز حد متوسط رضایتدارند و این امر نشان دهنده بهبود عملکرد و مدیریت این سازمان در چند سال اخیر می باشند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.