مقاله شناسایی مؤلفههای هویتبخش به فضاهای آموزشی بر اساس دیدگاه اسلامی ( با مطالعه موردی دانشکده هنر و معماری یزد)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله شناسایی مؤلفههای هویتبخش به فضاهای آموزشی بر اساس دیدگاه اسلامی ( با مطالعه موردی دانشکده هنر و معماری یزد) دارای ۴۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله شناسایی مؤلفههای هویتبخش به فضاهای آموزشی بر اساس دیدگاه اسلامی ( با مطالعه موردی دانشکده هنر و معماری یزد) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی مؤلفههای هویتبخش به فضاهای آموزشی بر اساس دیدگاه اسلامی ( با مطالعه موردی دانشکده هنر و معماری یزد)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله شناسایی مؤلفههای هویتبخش به فضاهای آموزشی بر اساس دیدگاه اسلامی ( با مطالعه موردی دانشکده هنر و معماری یزد) :
تعداد صفحات:۴۱
چکیده:
توجه به اصول بنیانی مطرح شده در زمینه هویت کالبدی -فضایی مانند: ابرسامانه کثرت در وحدت، تشابه در تمایز، اصالتدهی به فضا، پرورش قوه خیال، رویدادپذیری، ارتباط مناسب با طبیعت و ;.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.