مقاله نقش بازاریابی در مدیریت زنجیره تامین


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله نقش بازاریابی در مدیریت زنجیره تامین دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نقش بازاریابی در مدیریت زنجیره تامین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش بازاریابی در مدیریت زنجیره تامین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نقش بازاریابی در مدیریت زنجیره تامین :

تعداد صفحات:۱۰

چکیده:

در عصر حاضر پیشرفتهایی که درزمینه ی تکنولوژی فناوری و ابزارهای ارتباطی بوجود آمده است سبب شده است تا بازارهای مصرفی و تجاری دائما دستخوش تغییرات شوند و به تبعیت از آن ساختار شرکت ها موسسات و بنگاه هایی که به این بازارها خدمت می کنند نیز دچار تغییرات شود یکی از این نوع تغییرات همکاری شرکت ها موسسات و بنگاه ها با یکدیگر جهت تامین و ارضای نیازهای بازار می باشد که از آن به عنوان زنجیره ی تامین یاد می کنند بدیهی است که این زنجیره در مقابل اینگونه تغییرات باید مدیریت شود لذا مدیریت زنجیره تامین پابه عرصه ی وجود گذاشت یکی از ابزارهایی که می توانددر مدیریت کارآمد و موثر زنجیره ی تامین کمک شایانی کند بازاریابی می باشد.این مقاله بر آن است تا تاثیر و نقش بازاریابی را درمدیریت زنجیره تامین جهت مقابله با تغییرات بازار و مدیریت هر چه کارآمدتر و بهتر آن مشخص کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.