مقاله طبق بندی تحلیل های مدیریت ارتباط با مشتری برای انبار داده


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله طبق بندی تحلیل های مدیریت ارتباط با مشتری برای انبار داده دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طبق بندی تحلیل های مدیریت ارتباط با مشتری برای انبار داده  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طبق بندی تحلیل های مدیریت ارتباط با مشتری برای انبار داده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طبق بندی تحلیل های مدیریت ارتباط با مشتری برای انبار داده :

تعداد صفحات:۸

چکیده:

مدیریت ارتباط با مشتری تلاشی سازمانی در جهت به دست آوردن و حفظ مشتری است. CRM با بهره گیری از مدیریت دانش ، انبار داده و تکنولوژی داده کاوی به سازمانها کمک می کنند که قادر باشند در مورد ارائه محصول ، استراتژی های بازاریابی و تعاملات با مشتریان تصمیم گیری کنند . این مقاله سعی می نماید اهمیت شناسایی قابلیت های تحلیلی مرتبط با کسب و کار را نشان دهد. همچنین بر این مطلب تاکید دارد که درک تجزیه و تحلیل های CRM در مورد کسب و کار و اثرات آنها روی تصمیم گیری طراحی انبارداده می تواند موفقیت فرآیندهای CRM را تنظیم کند در حالی که واضح است طراحی مدل انبار داده CRM ممکن است منجر به موفقیت یا شکست شود. تاکنون قوانین استانداردی برای طراحی انبار داده به منظور پشتیبانی از CRM و استفاده کارآمد از تکنولوژی هایCRM توافق نشده است. به این منظور در این مقاله تحلیل های مرتبط با CRM جهت طراحی انبارداده CRM شناسایی شده اند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.