مقاله معیارهای اساسی در کیفیت خدمات الکترونیک در طراحی سایتهای اینترنتی: مطالعه موردی در سایت بانکها و سایت شرکتهای حمل و نقل
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله معیارهای اساسی در کیفیت خدمات الکترونیک در طراحی سایتهای اینترنتی: مطالعه موردی در سایت بانکها و سایت شرکتهای حمل و نقل دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله معیارهای اساسی در کیفیت خدمات الکترونیک در طراحی سایتهای اینترنتی: مطالعه موردی در سایت بانکها و سایت شرکتهای حمل و نقل کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله معیارهای اساسی در کیفیت خدمات الکترونیک در طراحی سایتهای اینترنتی: مطالعه موردی در سایت بانکها و سایت شرکتهای حمل و نقل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله معیارهای اساسی در کیفیت خدمات الکترونیک در طراحی سایتهای اینترنتی: مطالعه موردی در سایت بانکها و سایت شرکتهای حمل و نقل :
تعداد صفحات:۸
چکیده:
بهبود کیفیت خدمات الکترونیک و توجه به معیارهای اساسی در سایتهای اینترنتی یکی از مباحث حیاتی در جذب ماربران اینترنت است. مشکل بسیاری از صاحبان و طراحان این است که نمی دانند کدام یکی از معیارها مهم هستند که بایستی توجه بیشتری به آنها نمایند و کدام یک از معیارها غیر اساسی هستند که نباید برای آنها زمان و هزینه صرف کنند . ابتدا این مقاله مروری بر تحقیقات گذشته می کند که معیارهای متععدی را در سایت های مختلف ارزیابی کرده اند. سپس برای هر کدتم از سایت های شرکتهای حمل و نقل و بانکها ، معیارهایی را که مهم تر هستند و بایستی در طراحی سایت ها مدنظر قرار گیرند مشخص می نماید. سپس برای هر کدام از معیارها ، ویژگی های مهم را نیز تبیین می نماید. در نهایت معیارهای مربوط به سایت شرکتهای حمل و نقل رابا سایت بانکها مقایسه می کند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.