مقاله بررسی اثر بخشی رشته عمل آوری شیلاتی بر عملکرد دانش آموختگان مرکز آموزش جهاد کشاورزی بوشهر


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی اثر بخشی رشته عمل آوری شیلاتی بر عملکرد دانش آموختگان مرکز آموزش جهاد کشاورزی بوشهر دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی اثر بخشی رشته عمل آوری شیلاتی بر عملکرد دانش آموختگان مرکز آموزش جهاد کشاورزی بوشهر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اثر بخشی رشته عمل آوری شیلاتی بر عملکرد دانش آموختگان مرکز آموزش جهاد کشاورزی بوشهر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی اثر بخشی رشته عمل آوری شیلاتی بر عملکرد دانش آموختگان مرکز آموزش جهاد کشاورزی بوشهر :

تعداد صفحات:۱۶

چکیده:

هدف از انجام این تحقیق بررسی اثربخشی دوره آموزشی علمی – کاربردی عمل آوری فرآورده های شیلاتی بر عملکرد دانش آموختگان مرکز آموزش عالی علوم و صنایع شیلاتی خلیج فارس بوشهر می باشد.جامعه آماری مورد بررسی این پژوهش دانش آموختگان سالهای ۸۰ ، ۸۳ ، ۸۴ ، ۸۵ ، ۸۶ مقطع کاردانی رشته عمل آوری فرآورده های شیلاتی آن مرکز به تعداد ۱۴۷ نفر می باشد.اهداف این تحقیق : تعیین میزان تاثیر آموزشهای نظری بر ارتقاء دانش علمی دانش آموختگان در صنعت ، تبین میزان تاثیر آموزشهای عملی بر عملکرد شغلی دانش آموختگان در صنعت ، تعیین میزان تأثیر امکانات و تجهیزات آموزشی بر افازیش مهارتهای فنی و عملی دانش آموختگان ، تعیین تاثیر حضور دانش آموختگان بر ارتقاء سطح کیفیت محصولات واحدهای تولیدی و میزان کار آفرینی و اشتغال آنها در زیمنه های نرتبط شیلاتی می باشند. روش تحقیق از نوع توصیفی – پیمایشی است و ابزار گرداوری اطلاعات ان پرسشنامه ای حاوی ۳۸ سوال که بر اساس مقیاس ۵ درجه ای لیکرت تنظیم گردیده است.به منظور تجزیه و تحلیلی آماری داده های پژوهش با استفاده از نرم افزار spss ، در سطح آمار توصیفی نمودار فراوانی و درصد فراوانی به صورت جدول و نمودار ارائه گردیده است.در سطح آمار استباطی از مارآ آزمون t برای مقایسه میانگین ها استفاده شد و نتایج نشان داد که آموزشهای نظری – علمی ، تجهیزات آموزشی ، تکنولوژی آموزشی ، بر عملکرد شغلی دانش آموختگان تاثیر بسزائی دارند ، همچنین آموظهای علمی – کاربدی بر کیفیت محصولات تاثیر رضایت بخشی دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.