مقاله بررسی نظرات دانشجویان و اساتید در آسیب شناسی آیین نامه آموزشی ادامه تحصیل بدون آزمون در مقاطع بالاتر سال ۱۳۸۸


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی نظرات دانشجویان و اساتید در آسیب شناسی آیین نامه آموزشی ادامه تحصیل بدون آزمون در مقاطع بالاتر سال ۱۳۸۸ دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی نظرات دانشجویان و اساتید در آسیب شناسی آیین نامه آموزشی ادامه تحصیل بدون آزمون در مقاطع بالاتر سال ۱۳۸۸  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی نظرات دانشجویان و اساتید در آسیب شناسی آیین نامه آموزشی ادامه تحصیل بدون آزمون در مقاطع بالاتر سال ۱۳۸۸،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی نظرات دانشجویان و اساتید در آسیب شناسی آیین نامه آموزشی ادامه تحصیل بدون آزمون در مقاطع بالاتر سال ۱۳۸۸ :

تعداد صفحات:۸

چکیده:

در این مقاله به حث پیرامون آیین نامه قبولی بدون کنکور از نظر دانشجویان می پردازیم.مطالعه کیفی و جمع آوری اطلاعات از طریق مصاحبه بدون ساختار بود.نمونه گیری هدفمند و از دانشجویان ترم ۷ و ۸ کارشناسی فاقد شرایط احراز امتیاز آیین نامه پذیرش بدون کنکور ، دانشجویان کارشناسی ارشد و بعضی اساتید علاقمند بودند.نمونه گیری تا رسیدن به اشباع اطلاعات تا ۸ نفر ادامه داشت.نتایج مصاحبه پیاده شده و سپس تجزیه و تحلیل داده ها انجام شد.ده مفهوم فرموله شده از بین مفاهیم اصلی استخراج و در ۳ مفهوم اصلی و زیر مجموعه های آنها طبقه بندی شدند: الف) استحقاق و عدالت ۱) انتخاب فقط یک دانشجوی ممتاز ۲) معدل بیشتر نشانه ممتاز بودن ۳) وجود تفاوتهای جزیی ۴) عدم توجه به پذیرش اولیه دانشجو در دانشگاه ۵) استحقاق قبول شدن را داشتن. ب) مشکلات اخلاقی : ۶) رقابت ناسلم ۷) حسادت ج) توسعه علم : ۸) تشویق دانشجویان به رقابت در کسب علم ۹) استفاده بهینه از آموزش عالی رایگان .معایب گفته شده برای آیین نامه بیش از محاسن آن بود . وسیع ترین مفهومی که اکثر داشنجویان به آن اشاره داشتند مفهوم بی عدالتی بود.و این در حالی است که تصمیم گیری در پذیرش دانشجو باید با اهداف آموزش عالی ، عدالت اجتماعی و برابری اجتماعی همخوانی داشته باشدو منجر به یک سیاست و تصمیم گیری درست شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.