مقاله پیشنهاد الگوی مناسب برای بهره وری بهتر از بخش های بیمارستان های آموزشی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله پیشنهاد الگوی مناسب برای بهره وری بهتر از بخش های بیمارستان های آموزشی دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله پیشنهاد الگوی مناسب برای بهره وری بهتر از بخش های بیمارستان های آموزشی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله پیشنهاد الگوی مناسب برای بهره وری بهتر از بخش های بیمارستان های آموزشی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله پیشنهاد الگوی مناسب برای بهره وری بهتر از بخش های بیمارستان های آموزشی :

تعداد صفحات:۸

چکیده:

آموزش پزشکی و رشته های وابسته به آن بدلیل ماهیت و ارتباط خاصشان با سلامتی و جان انسان ها بسیار مهم و پیچیده می باشند، بطوریکه در سراسر جهان چالش های زیاد بدنبال داشته اند. از این رو در جوامع پیشرفته، هر از چندی بازنگری در سیستم های آموزش پزشکی صورت می پذیرد تا کیفیت آموزش ارتقا یابد. تحولات چند ده اخیر سیاسی، اجتماعی و علمی ایران نیز ایجاب می کند تا این بازنگری در آموزش پزشکی ایران صورت پذیرد. این نکته بویژه در مورد آموزش بالینی بسیار اهمیت می یابد. تنوع سطوح آموزشی، از دانشجویی تا فلو شیپی، درس ها و بخش های کلینیکی متنوع با ماهیت های متفاوت تئوری و عملی، روش های مختلف آموزشی در بخش های بیمارستانی و درمانگ اه های سرپائی، وظایف متعدد دانش اندوزان، سطوح مختلف علمی و تجربی اعضای هیئت علمی و ; موجب می گردند که کیفیت آموزش بالینی در مراکز مختلف آموزشی بسیار متفاوت و گاهی ناکارآمد باشد . این عارضه علاوه بر ایجاد سرخوردگی دانش اندوزان و اساتید، افت کیفی تربیت نیروهای علمی کشور و در ادامه آسیب جدی به سیستم بهداشتی درمانی کشور را باعث می گردد. از اینرو بازنگری و طراحی سیستم آموزش بالینی مدون و یکدست، با حفظ قابلیت استفاده از نوآوری ها و خلاقیت ها، ضروری است. لذا در اینجا یک سیستم آموزش بالینی مبتنی بر سطح بندی پیشنهاد می گردد. براساس این طرح، در مراکز پزشکی اصلی دانشگاهی (با فراگیرانی از سطوح دانشجویی تا فوق تخصصی ) طبقه بندی برنامه های فراگیران، فرادهندگان (اعضای هیئت علمی) و خدمات آموزشی به شکلی است که از امکانات مراکز، بیماران بستری و سرپایی حداکثر بهره وری آموزشی بر حسب مقطع تحصیلی انجام می پذیرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.