مقاله ارزیابی عوامل موثربرپذیرش فناوری بازاریابی سیار توسط بیمه گران و بیمه گزاران استان بوشهر با استفاده از مدل تلفیقی IDT-TAM


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارزیابی عوامل موثربرپذیرش فناوری بازاریابی سیار توسط بیمه گران و بیمه گزاران استان بوشهر با استفاده از مدل تلفیقی IDT-TAM دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی عوامل موثربرپذیرش فناوری بازاریابی سیار توسط بیمه گران و بیمه گزاران استان بوشهر با استفاده از مدل تلفیقی IDT-TAM  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی عوامل موثربرپذیرش فناوری بازاریابی سیار توسط بیمه گران و بیمه گزاران استان بوشهر با استفاده از مدل تلفیقی IDT-TAM،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی عوامل موثربرپذیرش فناوری بازاریابی سیار توسط بیمه گران و بیمه گزاران استان بوشهر با استفاده از مدل تلفیقی IDT-TAM :

تعداد صفحات:۲۱

چکیده:

امروزه فناوری اطلاعات به عنوان سودمندترین بخش صنعت اقتصاد و فرهنگ مطرح می گردد بطوریکه در ۶۰ درصد صنایع دنیا درسال ۲۰۰۳ میلادی سهیم وموثر واقع شده است درحالیکه قدرت فناوری اطلاعات بطور چشمگیری در حال افزایش است استفاده کنندگان فناوری اطلاعات و مدیران هنوز هم با مسئله درازمدتی مواجه اند و آن این است که کاربران نهایی اغلب بی میل به استفاده از سیستم اطلاعات هستند سیستمهایی که اگر مورد استفاده قرار گیرند فواید عملکردی مهمی در پی خواهند داشت درنتیجه پذیرش و قبول فناوری به عنوان یک نوآوری مهم قرن اخیر فناوری اطلاعات ایده های سودمند جدید و فرصت های رقابتی زیادی برای شرکت ها با اندازه های گوناگون ایجاد می کند پژوهش حاضر با هدف بررسی دیدگاه ها و ارزیابی عوامل موثربرپذیرش فناوری بازاریابی سیار به منظور توسعه بیمه الکترونیک و افزایش موفقیت شرکت و رضایت بیمه گران و بیمه گزاران درشرکتهای بیمه البرز استان بوشهر انجام گرفته است و سعی در شناسایی عوامل تکنولوژیکی و جمعیت شناختی موثربرپذیرش فناوری بازاریابی سیار کدامند؟

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.