مقاله چارچوبی برای ارزیابی فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش از راه دور با استفاده از کارت امتیازی متوازن
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله چارچوبی برای ارزیابی فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش از راه دور با استفاده از کارت امتیازی متوازن دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله چارچوبی برای ارزیابی فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش از راه دور با استفاده از کارت امتیازی متوازن کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله چارچوبی برای ارزیابی فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش از راه دور با استفاده از کارت امتیازی متوازن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله چارچوبی برای ارزیابی فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش از راه دور با استفاده از کارت امتیازی متوازن :
تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
همانگونه که فناوری اطلاعات و ارتباطات انقلابی درتجارت صنعت خدمات و روابط اجتماعی ایجاد کرده است آموزش و یادگیری را نیز دستخوش تحولات عمیق و بنیادین ساخته است یک یاز اثار مهم توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات سرعت دستیابی به اطلاعات و دانش در دورترین نقاط یا به عبارت بهتر حذف بعد زمان و مکان دراین عرصه و گسترش آموزش از راه دور است امروزه مفهوم آموزش از راه دور با توجه به تحولات عظیمی که درزیمنه فناوری اطلاعات و ارتباطات روی داده دچار تغییرات شگرفی شده است سازمانهای ارایه شدهنده آموزش از راه دور برای کسب مزیت رقابتی و ارایه خدمات با بالاترین کیفیت و دستیابی به جایگاه و اعتبار بالاتر نیاز به شناخت مستمر از توانمندی های این فناوری و برنامه ریزی صحیح برای برخورداری از دستاوردهای مفید آن دارند یکی از تکنیک های سودمند دراین زمینه کارت امتیازی متوازن است که علاوه بر مسائل مالی ابعاددیگر سازمانی مانند یادگیری و رشد فرایندهای داخلی و رضایت مشتری رانی زدر ارزیابی مورد توجه قرا رمیدهد و چارچوبی متوازن و متعادل از ابعاد مهم سازمانی ارایه میدهد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.