مقاله راهبردهای جذب گردشگر به شهرستان محلات با تکنیک SWOT


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله راهبردهای جذب گردشگر به شهرستان محلات با تکنیک SWOT دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله راهبردهای جذب گردشگر به شهرستان محلات با تکنیک SWOT  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله راهبردهای جذب گردشگر به شهرستان محلات با تکنیک SWOT،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله راهبردهای جذب گردشگر به شهرستان محلات با تکنیک SWOT :

تعداد صفحات:۲۴

چکیده:

صنعت گردشگری امروزه یکی از ارکان اصلی تجارت جهانی محسوب شده و فعالیت های مربوط به آن یکی از اشتغال آفرین ترین صنایع دنیا به حساب می آید، از این رو بسیاری از کشورها در رقابتی نزدیک و فشرده، در پی افزایش بیش از پیش منافع و عوایدحاصل از آن هستند تا از این رهگذر برای ملتهایشان تنوع درآمد و اشتغال ایجاد کنند. ایران نیز با منابع غنی جذب گردشگر( بعنوان یکی از ۵ کشور برتر در زمینه میراث فرهنگی و تنوع طبیعی) میتواند در این رقابت جهانی فعالانه شرکت نموده واز این منبع سرشارسهمی شایسته و درخور داشته باشد. شهرستان کوهپایهای محلات واقع در استان مرکزی به عنوان یکی از مهمترین قطب های پرورشگل در کشور که در عین حال از پتانسیلهای دیگر گردشگری همچون؛ چشمه های آب معدنی، معادن سنگ، انواع باغ ها و مزارع پرورش گل، درختان کهنسال، مجتمع آب درمانی و آب گرم، پارک سرچشمه، آثار سلوکی خورهه، آتشکده ساسانی و دیگر جاذبه هایفرهنگی و مذهبی، صنایع دستی ارزشمند و غیره نیز برخوردار است، دارای مزیت نسبی ویژهای در این زمینه میباشد. این تحقیق باروش توصیفی– تحلیلی و با هدف شناسایی و تحلیل توانهای گردشگری این شهرستان صورت گرفته است. نتایج حاصل از تحلیلهایSWOT در این پژوهش حاکی از این واقعیت است که شهرستان محلات با وجود قابلیت های گوناگون طبیعی، انسانی و تاریخی- فرهنگی، ظرفیت تبدیل شدن به قطب گردشگری استان وکشور را دارا می باشد. گرچه در زیر ساختها، تبلیغات، مدیریت و غیره با موانع ای روبروست، لیکن یافته های حاصل از این تحقق و تجزیه و تحلیل های آن عمدتاً با بهره گیری از راهبردهای رقابتی تهاجمی so) که تمرکز برحداکثر- حداکثرسازی نقاط قوت درونی و فرصتهای بیرونی دارد و شرایط را برای بهرهمندی هرچه بیشتر فرصت های محیط بیرونی فراهم می نماید تا از نقاط قوت خود حداکثر بهره را ببرد و بر این اساس توانمندی و قابلیتهایش را با استفاده ازاین قوتها و فرصتها به حداکثر ممکن برسا ند، راهبردهای رهگشایی را جهت بهبود وضع موجود و ساماندهی وضعیت توریسم شهرستان ارائه نموده که در متن مقاله به تفصیل آمده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.