مقاله طراحی بهینه سازه کامپوزیتی هاورکرافت دو نفره تحت بارهای اسلمینگ


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله طراحی بهینه سازه کامپوزیتی هاورکرافت دو نفره تحت بارهای اسلمینگ دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی بهینه سازه کامپوزیتی هاورکرافت دو نفره تحت بارهای اسلمینگ  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی بهینه سازه کامپوزیتی هاورکرافت دو نفره تحت بارهای اسلمینگ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی بهینه سازه کامپوزیتی هاورکرافت دو نفره تحت بارهای اسلمینگ :

تعداد صفحات:۱۲

چکیده:

هدف از این مقاله طراحی بهینه سازه کامپوزیتی هاورکرافت دو نفره تحت بارهای اسلمینگ به روش اجزای محدود می باشد. بطور کلی دو پارامتر استحکام و وزن لازمه طراحی بهینه سازه م یباشند. در ابتدا طراحی سازه کامپوزیتی هاورکرافت بصورت ساختار ساندویچی و با استفاده از المان پوسته S4R در نرم افزار ABAQUS ایجاد شده است. در طراحی ساندویچ پانل بدنه و کف به ترتیب از فوم و ساختار کنگره دار به عنوان هسته استفاده شده است. سپس بارهای اسلمینگ و موقعیت اعمال آن ها از MARIC استخراج شده است. در ادامه سازه هاورکرافت تحت دو نوع بار وارده به مرکز ثقل و بطور همزمان به سینه و پاشنه و همچنین با دو هسته بالسا و فوم در ساختار ساندویچی بدنه بطور مجزا مورد تحلیل اجزای محدود قرار گرفته است. نتایج نشان می دهد که استفاده از بالسا به عنوان هسته ساندویچ پانل در ساختار بدنه باعث افزایش حداقل ۰۲۴ درصدی استحکام سازه هاورکرافت م یگردد. همچنین باعث افزایش ۱% درصدی وزن سازه نسبت به ساختار ساندویچی با هسته فوم می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.