مقاله نقش بازاریابی شهری درجذب سرمایه برای مدیریت یکپارچه شهری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله نقش بازاریابی شهری درجذب سرمایه برای مدیریت یکپارچه شهری دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نقش بازاریابی شهری درجذب سرمایه برای مدیریت یکپارچه شهری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش بازاریابی شهری درجذب سرمایه برای مدیریت یکپارچه شهری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نقش بازاریابی شهری درجذب سرمایه برای مدیریت یکپارچه شهری :

تعداد صفحات:۲۱

چکیده:

مقاله حاضر به بررسی ابعاد بازاریابی شهری و تاثیر آن برمدیریت واحد شهری پرداخته و هدف نهایی آن شناسایی و رتبه بندی مهمترین عوامل در این مقوله به منظور برنامه ریزی و مدیریت واحد شهری در شهرداری اصفهان است بازاریابی شهری به دنبال برآورده سازی نیازهای چهار دسته اصلی مشتریان درمواجهه با منابع رو به کاهش شهرداری می باشد این مشتریان عبارتندازک افراد مقیم و بازدیدکنندگان و سرمایه گذارانو شرکت ها اهداف بازاریابی شهری برای شهرداری ها عبارتنداز ارتباط با صنعت و تسهیلات اداری توسعه ظرفیت های درآمدی درسطح خرده فروشی جذب گردشگر ایجاد محلی برای میزبانی رویدادهای ورزشی فرهنگی و تفریحی بین المللی جذب ساکنان جدید و ; پس از بررسی ادبیات وسوابق موضوع درشهرهایمختلف دنیا مشخص گردید که بازاریابی شهری با ترفیع وجهه شهر متفاوت بوده و عوامل کلیدی موفقیت در بازاریابی شهری جهت رسیدن به توسعه پایدار در شهرداری ها عبارتند از: وجود گروه برنمه ریزی بازاریابی شهری، چشم انداز و تحلیل استراتژیک، ایجاد وجهه هویت شهری توسعه محلی، توافقات سیاسی، نتایج حاصل از این پژوهش نشان میدهد که پیش شرطهای لازم جهت موفقیت بازاریابی شهری در شهرداری ها عبارتنداز: قبول بکارگیری بازاریابی شهری ایجاد چشم انداز استراتژیک مشارکت بخش عمومی با خصوصی، ساختار ترفیعی خاص برای شهر تامین مالی جهت بازاریابی شهری، استفاده از تحلیل PEST-SWOT ایجاد وجه شهری انجام تحلیل داخلی و خارجی دربازار بخش بندی بازارهای خارجی ایجاد یک بسته ترفیعی بوسیله شهرداری و بیان دقیق اقدامات و سناریوهای جایگزین

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.