مقاله بررسی ساختار بازاریابی سیب زمینی و تعیین عوامل موثر بر آن در اردبیل


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی ساختار بازاریابی سیب زمینی و تعیین عوامل موثر بر آن در اردبیل دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی ساختار بازاریابی سیب زمینی و تعیین عوامل موثر بر آن در اردبیل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی ساختار بازاریابی سیب زمینی و تعیین عوامل موثر بر آن در اردبیل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی ساختار بازاریابی سیب زمینی و تعیین عوامل موثر بر آن در اردبیل :

تعداد صفحات:۱۶

چکیده:

بازاریابی محصولات کشاورزی یکی از موضوعات مهم مدیریتی است که میت واند در تعیین روند رشد و توسعه پایدار واحدهای کشاورزی تاثیر گذار باشد از انجا که استان اردبیل از نظر سطح زیرکشت و تولید سیب زمینی جایگاه ویژه ای را درکشور دارد بررسی اقتصادی و مدیریتی واحدهای کشاورزی بخصوص بررسی ساختار بازاریابی آنها از اهمیت شایانی برخوردار می باشد هدف ازاین بررسی مشخص نمودن ساختار بازاریابی موجود سیب زمینی و تعیین عوامل موثر برآن بوده است تا در آینده بتوان با ادامه تحقیقات سیستماتیک درتولید و بازاریابی سیب زمینی ساختاری براساس روشهای نوین اقتصادی و مدیریتی آن ایجاد نمود. نتایج تحقیق با استفاده از آمار توصیفی و پارامترهایی نظیر میانگین انحراف معیار مورد بررسی قرارگرفت محل انجام تحقیق سه منطقه سردابه آبی بیگلو و حومه اردبیل از توابع شهرستان اردبیل انجام گردید نتایج نشان داد که ساختار اقتصادی اجتماعی و مدیریتی تولید کنندگان سیب زمینی درمناطق مختلف اردبیل متفاوت بوده و ساختار سرمایه ای کشاورزان رابطه مستقیمی با انجام مراحل بازاریابی را داراست.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.