مقاله انتخاب هدف دربازاریابی مستقیم با ترکیب روشهای موجود


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله انتخاب هدف دربازاریابی مستقیم با ترکیب روشهای موجود دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله انتخاب هدف دربازاریابی مستقیم با ترکیب روشهای موجود  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله انتخاب هدف دربازاریابی مستقیم با ترکیب روشهای موجود،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله انتخاب هدف دربازاریابی مستقیم با ترکیب روشهای موجود :

تعداد صفحات:۱۶

چکیده:

امروزه با رقابتی تر شدن بازار بازاریابی مستقیم نقشی کلیدی دراستراتژی سازمان ها یافته است شرکت ها و سازمان های بیشماری از کوچکترین خرده فروش ها و سازمان های مدنی و خیریه گرفته تا بزرگترین کمپانی های بین المللی از امکانات بازاریابی مستقیم برایتبلیغ محصولات و خدمات استفاده می کنند دراین میان به واسطه وجود پایگاه های بزرگ اطلاعات مشتریان داده کاوی خصوصا برای ایجاد مدل پاسخ مورد توجه قرارگرفته است دراین مقاله به منظور ایجاد یک مدل پاسخ بهتر از ترکیب چند روش امتیاز دهی به مشتریان بهرهبرده شده و یک مدل امتیاز دهی جدید بدست آمده است بالطبع امتیاز دهی بهتر به مشتریان موجب انتخاب مجموعه مناسب تری از مشتریان برای فرستادن درخواست و درنتیجه سودآوری بیشتر به ازای پرداخت هزینه ثابت ارسال درخواست می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.