مقاله Web Analytics و تاثیر آن برCRM در توسعه کسب و کار خود


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله Web Analytics و تاثیر آن برCRM در توسعه کسب و کار خود دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله Web Analytics و تاثیر آن برCRM در توسعه کسب و کار خود  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله Web Analytics و تاثیر آن برCRM در توسعه کسب و کار خود،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله Web Analytics و تاثیر آن برCRM در توسعه کسب و کار خود :

تعداد صفحات:۱۴

چکیده:

باتوجه به اینکه دردنیای کسب و کارامروزی چیزی مهم تر از ادامه حیات و بقا در میان رقبای تجاری نیست مادراین مقاله ابتدا به توضیح مدیریت روابط با مشتری CRM تحلیلی پرداخته ایم ودلایل اهمیت ان دربهبود کسب و کار اینترنتی بیان کردیم و سپس یکی از راه حلهایی را که به عنوان شیوه مناسب برای بهبود و توسعه کسب و کار خود معرفی کردیم استفاده از وب آنالیتیکز بودکه بررسی نتایج حاصل از آن دراتخاذب تصمیمات استراتژیک سازمان نقش بسزایی خواهد داشت درادامه این مقاله به تعریف صحیحی از تحلیل گر وب و جنبه های اهمیت آندرکسب و کار اینترنتی خواهیم پرداخت سپس به بررسی ارزشمندترین اطلاعاتی که از وب آنالیتیکز بدست می آید می پردازیم یک راه حل دیگر برای دستیابی به این اطلاعات استفاده از فایل ثبت وقایع وب می باشد اما نتیجه حاصل از این فاییل با نتایج ح اصل از وب آنالیتیکز هرگز شبیه هم نخواهد شد دراین مقاله علت این اختلاف را بررسی می کنیم درنهایت یک دسته بندی روی برخی از وب آنالیتیکزهای پرکاربرد خواهیم داشت و گوگل آنالیتیکز را به عنوان یک تحلیل گر معرفی می کنیم

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.