مقاله بازاریابی از طریق ایمیل و فنونهای پیاده سازی آن


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بازاریابی از طریق ایمیل و فنونهای پیاده سازی آن دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بازاریابی از طریق ایمیل و فنونهای پیاده سازی آن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بازاریابی از طریق ایمیل و فنونهای پیاده سازی آن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بازاریابی از طریق ایمیل و فنونهای پیاده سازی آن :

تعداد صفحات:۱۲

چکیده:

درزمان کنونی سازمان های تحت فشارهای شدید رقابتی می باشندو از سوی دیگر سازمان ها به کارهای خدماتی و به کارهایی که به دانش خاص نیازدارند روی آورده اند درن تیجه این مشاغل به کارکنان ماهر و متخصص نیاز است با درنظر گرفتن این حقیقت که مهمترین سرمایه سازمان ها نیروی انسانی آنها می باشد برای سازمان به ویژه صنایع پیشرفته استخدام افرادی که واحد شرایط لازم برای شغل و دارای مهارت و تخصص لازم باشند یک امر حیاتی است که می تواند برای سازمان مزیت رقابتی ایجاد کند از این رو سازمان ها نیازمند روشهای نوین برای استخدام و انتخاب نیروی انسانی می باشند دراین تحقیق از طریق بسط چارچوب داده کاوی براساس درخت تصمیم گیری و تکنیک وابسته سازی مدل مناسبی برای انتخاب نیرویانسانی طراحی شد از توانایی این مدل کشف عوامل و قواعد موثر برعملکرد نیروی انسانی و الگوها ی پنهان بین وضعیت کارکنان با کارایی و اثربخشی آنها است پیاده سازی این مدل درسازمان ها به ویژه صنایع پیشرفته می تواند در زمینه استخدام پرسنل کارا با بهره وری بالا کمک شایانی کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.