مقاله بررسی تاثیر عوامل بازدارنده و پیش برنده پیاده سازی آموزش الکترونیکی قوانین و مقرراتو فرهنگ سازی از دیدگاه کارکنان ادارات نواحی چهارگانه آموزش و پرورش شهرشیراز درسال ۱۳۹۰


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر عوامل بازدارنده و پیش برنده پیاده سازی آموزش الکترونیکی قوانین و مقرراتو فرهنگ سازی از دیدگاه کارکنان ادارات نواحی چهارگانه آموزش و پرورش شهرشیراز درسال ۱۳۹۰ دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر عوامل بازدارنده و پیش برنده پیاده سازی آموزش الکترونیکی قوانین و مقرراتو فرهنگ سازی از دیدگاه کارکنان ادارات نواحی چهارگانه آموزش و پرورش شهرشیراز درسال ۱۳۹۰  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر عوامل بازدارنده و پیش برنده پیاده سازی آموزش الکترونیکی قوانین و مقرراتو فرهنگ سازی از دیدگاه کارکنان ادارات نواحی چهارگانه آموزش و پرورش شهرشیراز درسال ۱۳۹۰،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر عوامل بازدارنده و پیش برنده پیاده سازی آموزش الکترونیکی قوانین و مقرراتو فرهنگ سازی از دیدگاه کارکنان ادارات نواحی چهارگانه آموزش و پرورش شهرشیراز درسال ۱۳۹۰ :

تعداد صفحات:۹

چکیده:

درسالهای اخیر به خوبی محدودیت های آموزش به روش سنتی برای همگان روشن گردیده و درعین حال مزایای آموزش از راه دور و آموزش الکترونیکی کاملا برای عموم روشن شده است اما با وجود این باز هم عوامل بازدارنده مانع از پیاده سازی این نوع از آموزش درمراکز آموزشی میگردد از جمله عامل مربوط به قوانین و مقررات و فرهنگ سازی درپیاده سازی آموزش الکترونیکی بوده است این تحقیق با هدف کلی بررسی تاثیر عوامل بازدارنده و پیش برنده پیاده سازی آموزش الکترونیکی مربوط به قوانین و مقررات و فرهنگ سازی ازدیدگاه کارکنان ادارات نواحی ۴ گانه آموزش و پرورش شهرشیراز درسال ۱۳۹۰ می باشدکه نمونه آماری مورد مطالعه ۵۴ نفر از کرکنان ادارات آموزش و پروش شهرستان شیرا ز در قالب یک روش نمونه گیری تصادفی منظم انتخاب گردیده اند ابزار جمع آوری دادهای تحقیق پرسشنامه بوده که پایایی مقیاس های بکارگرفته شده در آن با استفاده از ضریب پایایی کرونباخ ۷۸ قابل قبول گردید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.