مقاله بررسی تاثیر مدیریت دانش درفضای کسب وکار اینترنتی برفرآیند ارتباط مشتری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
10 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر مدیریت دانش درفضای کسب وکار اینترنتی برفرآیند ارتباط مشتری دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر مدیریت دانش درفضای کسب وکار اینترنتی برفرآیند ارتباط مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر مدیریت دانش درفضای کسب وکار اینترنتی برفرآیند ارتباط مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر مدیریت دانش درفضای کسب وکار اینترنتی برفرآیند ارتباط مشتری :

تعداد صفحات:۹

چکیده:

توسعه روزافزون فناوریهای اطلاعاتی و ارتباطی دستاوردهای فراوانی را برای جامعه بشری به ارمغان آورده است و تاثیر شگرفی برزندگی و نیز رفتار و مناسبات اجتماعی آنان گذارده است یکی از مهمترین این دستاوردها که منجر به افزایش سطح آگاهی جامعه گردیدها ست سهولت دردسترسی افرادبه حجم وسیعی از اطلاعات گوناگون می باشد مدیریت مشتری نکات جدید استراتژی کسب و کار مدرن را نشان میدهددرحقیقت فرآیندهای مدیریت مشتری بخشی از استراتژی های سازمان ها قرارگرفته اند سیستم مدیریت دانش سیستم مهمی است که بطور روزافزونی درسازمان ها درحال گسترش است مدیریت دانش که همان تسخیر تبدیل به کاربستن و حفاظت از قابلیت های فرایند دانش می باشد دراین مقاله سعی گردیده است تا تاثیر مدیریت دانش را از طریق همبستگی میان قابلیت ها و هریک از فرایندهای مدیریت مشتری دریک تحقیق میدانی بررسی گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.