مقاله تحلیل و بررسی سیستم مدیریت دانش مبتنی بر رضایتمندی مشتری و ارایه مدل پیشنهادی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تحلیل و بررسی سیستم مدیریت دانش مبتنی بر رضایتمندی مشتری و ارایه مدل پیشنهادی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تحلیل و بررسی سیستم مدیریت دانش مبتنی بر رضایتمندی مشتری و ارایه مدل پیشنهادی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل و بررسی سیستم مدیریت دانش مبتنی بر رضایتمندی مشتری و ارایه مدل پیشنهادی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تحلیل و بررسی سیستم مدیریت دانش مبتنی بر رضایتمندی مشتری و ارایه مدل پیشنهادی :

تعداد صفحات:۱۰

چکیده:

بادرنظر گرفتن نقش بسیار مهمی که سیستمهای مدیریت دانش در محیط کسب و کار امروزی ایفا می کند این اهمیت زمانی بیشتر جلوه گر می شود که درزمینه مشتری مداری صورت گیرد مدیریت ارتباط با مشتری بنیاد و اساس بیشتر سازمان های امروزی است که با هدف ایجاد روابط بلندمدت با مشتریان و درک ترجیحات و سلایق آنها جهت دستیابی به سودآوری برای سازمان ظهور پیدا کردها ست بنابراین می توان گفت که مدیریت دانش نقش اساسی دراستقرار موفقیت آمیز مدیریت ارتباط با مشتری ایفا می کند مقاله حاضر ابتدا مدیریت دانش مدیریت ارتباط با مشتری را معرفی می نماید سپس فرایند مدیریت دانش برسیستم مدیریت ارتباط با مشتری را ارایه می دهد ودرآخر نیز یک مدل پیشنهادی برای ا جرای CKM ارایه میدهد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.