مقاله چالشهای کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات درفرآیند یادگیری – یاددهی از دیدگاه دبیران مرد مقطع راهنمایی کرج با تاکید بررویکرد رفتارگرایی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله چالشهای کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات درفرآیند یادگیری – یاددهی از دیدگاه دبیران مرد مقطع راهنمایی کرج با تاکید بررویکرد رفتارگرایی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله چالشهای کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات درفرآیند یادگیری – یاددهی از دیدگاه دبیران مرد مقطع راهنمایی کرج با تاکید بررویکرد رفتارگرایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله چالشهای کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات درفرآیند یادگیری – یاددهی از دیدگاه دبیران مرد مقطع راهنمایی کرج با تاکید بررویکرد رفتارگرایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله چالشهای کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات درفرآیند یادگیری – یاددهی از دیدگاه دبیران مرد مقطع راهنمایی کرج با تاکید بررویکرد رفتارگرایی :

تعداد صفحات:۱۴

چکیده:

هدف از تحقیق حاضر مطالعه و بررسی چالشهای کاربست فناوری اطلاعات و ارتباطات درفرایند یادگیری – یاددهی از دیدگاه دبیران مرد مقطع راهنمایی شهرستان کرج است تحقیق حاضر در حیطه تحقیقات توصیفی جای گرفته و از نوع زمینه یابی پیمایشی است جامعه آماری تحقیق حاضر را تمامی معلمان مرد مقطع راهنمایی مدارس دولتی شهرستان کرج دربرمیگیرد که ازاین تعداد ۴۳۶ نفر به عنوان حجم نمونه مکفی با استفاده اهز روش نمونه گیری خوشه ای انتخاب شدند ابزار جمع آوری اطلاعات پرسشنامه پژوهشگر ساخته فناوری اطلاعات است که به بررسی چالشها و موانع منابع انسانی و تجهیزات مورد نیاز در یادگیری و یاددهی فناوری اطلاعات برای دانش آموزان می پردازد به منظور تجزیه و تحلیل داده ها از روش آمار توصیفی و استنباطی و با استفاده از مدلهای آماریt تک گروهی t دو گروه مستقل و تحلیل واریانس یک طرفه به آزمون فرضیه های پژوهش پرداخته شده است نتایج و یافته های تحقیق نشان میدهد که بین موانع منابع انسانی و تجهیزات و کاربست فناوری اطلاعات در یادگیری و یاددهی دانش آموان رابطه معنادار وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.