مقاله لزوم بکارگیری فناوری اطلاعات در توسعه بازاریابی براساس تحلیل SWOT


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله لزوم بکارگیری فناوری اطلاعات در توسعه بازاریابی براساس تحلیل SWOT دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله لزوم بکارگیری فناوری اطلاعات در توسعه بازاریابی براساس تحلیل SWOT  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله لزوم بکارگیری فناوری اطلاعات در توسعه بازاریابی براساس تحلیل SWOT،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله لزوم بکارگیری فناوری اطلاعات در توسعه بازاریابی براساس تحلیل SWOT :

تعداد صفحات:۱۶

چکیده:

درسالهای اخیر توسعه روزافزون فناوری اطلاعات موجب بوجود آمدن تحولات عمیقی درعلم بازاریابی شده است بگونه ای که م یتوان گفت روشهای کهن بازاریابی دائما درحال تخریب و نابودی است و روشهای نوین به سرعت ابداع و جایگزین آنها می شوند درجامعه پیشرفته امروزی شرکت هایی که بخواهند درتجارت الکترونیک موفق باشند باید علاوه بردارا بودن ویژگیهای بازاریابی درمحیط الکترونیک دیدگاه ها و روشهای جدیدی جهت حضور چشمگیر دربازارهای پررقابت امروز داشته باشند دراین مقاله سعی شده است با تشریح و بررسی بازاریابی سنتی بازاریابی الکترونیکی و شیوه های مختلف آن مقایسه و تحلیلی از تاثیرات انواع شیوه های بازاریابی بریکدگیر و چگونگی استفاده ترکیبی از آنها بیان گردد و درنهایت استراتژی هایی جهت توسعه بازاریابی الکترونیکی از طریق تحلیل SWOT مورد بررسی قرارگرفته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.