مقاله در مورد بررسی نحوه تبلیغات در روابط عمومی صندوق تعاون کشور


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله در مورد بررسی نحوه تبلیغات در روابط عمومی صندوق تعاون کشور دارای ۹۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله در مورد بررسی نحوه تبلیغات در روابط عمومی صندوق تعاون کشور  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله در مورد بررسی نحوه تبلیغات در روابط عمومی صندوق تعاون کشور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله در مورد بررسی نحوه تبلیغات در روابط عمومی صندوق تعاون کشور :

فصل اول
اهداف تحقیق
هدف کلی
بررسی نحوه تبلیغات در روابط عمومی صندوق تعاون کشور

اهداف جزئی:
بررسی میزان استفاده روابط عمومی از تبلیغات
بررسی میزان استفاده روابط عمویم از فنون تبلیغ
بررسی مرزهای تبلیغ با روابط عمومی

معرفی روش اجرای تحقیق:
این تحقیق با توجه به حضور در روابط عمومی صندوق تعاون بر اساس روش اسنادی و کتابخانه ای انجام گرفته است.

فصل دوم: شرح وظایف و تشکیلات روابط عمومی
با بررسی تعاریف مربوط به روابط عمومی، می توان گفت که مهمترین وظیفه روابط عمومی، شناخت افکار عمومی و نفوذ در آن برای جلب رضایت افکار عمومی از سازمان است که هم در درون سازمان و هم در بیرون از سازمان دنبال می‌شود . بی تردید، این وظیفه، در قالب مجموعه‌ای از فعالیتهای ارتباطی صورت می گیرد که تحت عناوین نسبتاً ثابتی شامل ارتباط با رسانه‌ها و سازمانها،‌ ارتباط مردمی، پژوهش، آموزش، برنامه ریزی، انتشارات ، امور فرهنگی و نمایشگاهها،‌سنجش افکار و پشتیبانی از آنها یاد می‌شود.
بیشتر باید تأکید کرد که در تعیین ساختار مناسب برای هر روابط عمومی، با توجه به کوچکی یا بزرگی سطح عملیات آن، می‌توان از نمودار تشکیلاتی پیشنهادی استفاده کرد.
در این فصل، سعی شده است ضمن اشاره به شرح وظایف یک روابط عمومی، این وظایف در زیر ساختهای مناسبی توزیع شود.

شرح وظایف
الف) ارتباطات
سیاستگذاری ، برنامه ریزی و کاربرد شیوه‌ها و برنامه های مناسب برای انعکاس اهداف سیاستها،‌فعالیتها، برنامه ها، کارکردها و مواضع سازمان به مخاطبان، رسانه ها و جامعه.
گردآوری، جمع بندی و تحلیل نظرها و دیدگاههای مردم، نخبگان ور سانه ها در زمینه فعالیتهای سازمان و ارایه آن به مدیریت.
تلاش برای تقویت هر چه بیشتر روحیه

تفاهم بین کارکنان و مدیران و همیت سازمان و زمینه سازی برای برقراری ارتباطات بین آنان.
اعلان مواضع سازمان.
عضویت و شرکت در جلسه‌های مهم سازمان به منظور آگاهی از سیاستها، خط مشی‌ها، برنامه ها و روند فعالیتها و نیز آگاهی از نتایج سایر نشستها و گردهم‌آیی‌ها و جلسه ها.
تدوین «تقویم جامع ارتباطات سازمانی»‌در قالب ملاقاتها و بازدیدهای مسئولان سازمان با شخصیتهای حقیقی و حقوقی، کارکنان و اقشار مختلف مردم با هدف تداوم و گسترش اصولی و تلطیف روابط و تنظیم افکار عمومی.
تدارکات تمهیدات و اقدامات لازم برای راهنمایی ارباب رجوع و تسهیل دسترسی به مراکز و مسئولان سازمان.
برنامه ریزی و اطلاع رسانی به مردم درباره عملکرد سازمان به انگیزه تنویر افکار عمومی.
تدوین برنامه سالانه مصاحبه های مسئولان سازمان با مطبوعات متناسب با اولویتهای سازمانی و نیازهای افکار عمومی.
تهیه و تنظیم اطلاعات پایه‌ای از سازمان برای ارایه به مراجعان و میهمانان سازمان به زبانهای مختلف.
ایجاد ارتباط احسن با مطبوعات،‌رادیو، تلویزیون و خبرگزاری جمهوری اسلامی و بهره برداری بهینه از آنها برای اطلاع رسانی به مردم.

ب) ارتباطات فرهنگی
مشارکت در برگزاری سمینارها و گرد‌هم آیی های تخصصی و عمومی درون سازمان.
پوشش تبلیغی ساختمانهها و فضاهای عمومی سازمان در تعظیم ایام و مناسبتهای ویژه.
تدوین و اجرای طرح جامع تبلیغات برای فضاسازی فرهنگی – تبلیغی در ساختمانها و محوه‌ها.
مدیریت نمایشگاهها (سالانه ، دایمی و….) در خارج وداخل سازمان با همکاری و مشارکت مراکز مربوط.
طراحی و تولید هدایای تبلیغاتی برای اهدا به مخاطبان (متناسب با سلایق و علایق قشرها).
تهیه،‌تدوین و اجرای نظامنامه و تقویم مراسم داخل سازمان.
راه اندازی و اداره موزه و اتاق افتخارات سازمان.
ترتیب دادن برنامه های بازدید کارکنان از طرح های شاخص سازمان.
تولید و سفارش ساخت آگهی‌های تلویزیونی (تیزر) و فیلم‌های مورد نیاز برای تبلیغ عملکرد و مستندسازی سازمان.
همکاری با فرهنگسراها به منظور توسعه فرهنگ سازمان با برگزاری جشنواره عکس ،‌نقاشی و مقاله نویسی بین دانش‌آموزان درباره سازمان.
ج) انتشارات
تدوین کتب،‌جزوه ها و تهیه مواد انتشاراتی به منظور معرفی سازمان.
گردآوری و نشر اطلاعات و اخبار وگزارشهای مربوط به سیاستها،‌فعالیتها، طرحها و برنامه ها با شیوه ها و قالبهای موثر و مناسب.
طراحی،‌ تنظیم و تدوین نظامنامه اشتراک، تأمین و توزیع نشریات و مطبوعات برون سازمان و نظارت بر حسن اجرای آن.
تدوین و انتشار خلاصه عملکرد سالانه سازمان برای ارایه به افکار عمومی.

گردآوری و تولید مجموعه های موردی و ادواری به صورت موضوعی در قلمروهای مورد نیاز مدیران و کارکنان سازمان با استفاده از منابع مختلف از جمله مطبوعات کشور و همکار یبا سایر حوزه ها در انتشار این گونه موارد.
انتشار نشریه داخلی و برون سازمانی سازمان.
نظارت بر نحوه انتشار نشریات در سازمان.

د)‌سنجش افکار
تهیه گزارشهای تحلیلی ادواری (هفتگی / ماهانه / فصلی / سالانه) از افکار عمومی داخل و خارج از سازمان برای ارایه به مدیریت.
نقد و بررسی و تحلیل بازتاب فعالیتهای سازمان در نظر اقشار مردم بویژه نخبگان،‌ رسانه‌ها و دستگاهها از یکسو و مدیران و کارکنان از سوی دیگر و ارایه گزارش آن به مدیریت.
سنجش افکار عمومی درون سازمانی به منظور بازیابی مسائل و ارایه راه کارهای مناسب به مدیریت.
طراحی و اجرای نظام گردآوری پیشنهادهای کارکنان به منظور ترغیب کارکنان به مشارکت هر چه مؤثرتر در بهبود جریان امور سازمان.
تحلیل محتوای مطبوعات به صورت ماهانه، فصلی و سالانه و ارایه نتایج آن به مدیریت.
تحلیل مخاطب ،‌تحلیل اثر ، تحلیل رسانه و تحلیل میزان توفیق برنامه های روابط عمومی.

و) آموزش ، پژوهش و برنامه ریزی
تهیه گزارشهای عملکرد دوره ای از فعالیت های روابط عمومی.
نوآوری، خلاقیت و طراحی فعالیتهای جدید در قلمرو وظایف روابط عمومی.
نظارت و ارزیابی فعالیتها و اعمال نتایج حاصل در برنامه ها و فعالیتهای آتی.

تهیه و تدوین برنامه و بودجه سالانه.
برنامه ریزی ، برآورد و پیگیری برای دریافت اعتبارات مورد نیاز روابط عمومی بر اساس برنامه عمل سالانه.
طراحی و برنامه ریزی برای ارتقای کلیه اموری که به رشد کمی و کیفی ارتباط و همدلی بین سازمان و مردم و دستگاهها و مدیران و کارکنان با یکدیگر بیانجامد.
شرکت دادن کارکنان در دوره های آموزشی متناسب با فعالیتهای آنان.
برنامه ریزی و اجرای دره های آموزشی کوتاه مدت و مقطع دار روابط عمومی.
برگزاری همایش آموزشی برای آشنایی کارکنان روابط عمومی با جدیدترین دستاوردهای علوم ارتباطات و روابط عمومی.
سیاستگذاری، هدایت و نظارت بر عملکرد واحدهای تابعه روابط عمومی.

زیر ساختهای روابط عمومی
روابط عمومی برای اجرای وظایف خود،‌به زیر ساخت های زیر نیازمند است:
۱- مدیریت روابط عمومی؛
۲- بخش برنامه ریزی و اعتبار بخشی روابط عمومی؛
۳- بخش هماهنگی مراکز تابعه؛
۴- بخش ارتباطات فرهنگی؛
۵- بخش ارتباط با رسانه ها؛
۶- بخش ارتباط با همگانها و سازمانها؛
۷- بخش مطالعات افکار عمومی.

توزیع وظایف در زیر ساختها
۱- مدیریت روابط عمومی
مدیر کل روابط عمومی سازمان زیر نظر مستقیم مدیریت سازمان و با حکم وی منصوب می شود. وظایف، مسئولیتها و اختیارات این اداره کل، افزون بر وظایف، مسئولیتها و اختیارات عمومی مدیران، به شرح زیر است:

مسئول امور برنامه ریزی، هماهنگی، هدایت و نظام مند کردن شیوه‌های بهره گیری از امکانات و منابع به منظور نیل به اهداف و تحقق بخشیدن به مأموریتهای محوله ووظایف مصوب و نظارت بر جریان امور و پاسخگویی نهایی کلیه فعالیتها، برنامه ها و طرحهای روابط عمومی.
گزینش و انتصاب مدیران و مسئولان واحدها و بخشها و ساختارها حسب تشکیلات مصوب.
بررسی و تأیید صلاحیتهای عمومی مدیران و مسئولان روابط عمومی در مراکز تابعه به عنوان پیش نیاز صدور احکام انتصاب آنان از سوی مسئولان مربوط.
تدوین و ابلاغ دستورالعملها و نظامنامه های اجرایی به مدیران و کارکنان روابط عمومی

و نظارت بر حسن اجرای آنها.
تلاش به منظور ایجاد و ارتقای مناسبات و ارتباطات سازمان با سازمانها و نهادها در محدوده مأموریت و وظایف محوله.
انتخاب مشاوران از میان فرهیختگان ،‌صاحبنظران ،‌کارشناسان و متخصصان از داخل و خارج سازمان به انگیزه تقویت ارتباطات وغنی سازی شیوه های اجرایی و ارتقای سطح نوآوریها و خلاقیتها و اعتلای جایگاه سازمان در افکار عمومی.
دریافت دستورها و رهنمودهای مدیریت سازمان و اجرای دقیق آنها و تهیه و ارایه گزارش از نحوه اجرای آنها به مدیریت.
تهیه، تنظیم و ارایه گزارشهای ادواری منظم از جریان پیشرفت امور و عملکرد روابط عمومی به مدیریت.
تهیه و تدوین برنامه و بودجه سالانه روابط عمومی با تعیین اولویتها و رئوس برنامه و اقدامها.
ایفای نقش سخنگویی و نمایندگی سازمان به منظور برقراری ارتباط با رسانه های ارتباط جمعی و ارایه اطلاعات به آنها و شرکت در مجامع، شوراها، ستادها و جلسه ها.
۲- بخش برنامه ریزی و اعتبار بخشی روابط عمومی
طراحی و برنامه ریزی برای ارتقای کمی وکیفی فعالیتها و بهبود امور روابط عمومی.
نقد و ارزیابی فعالیتهای بخش مختلف روابط عمومی.
تهیه گزارش عملکرد ادواری (سه ماهه، شش ماهه، سالانه) از عملکرد روابط عمومی سازمان.
برنامه ریزی برای ارتقای سطح بینش مدیران در زمینه امور روابط عمومی و افزایش توان و مهارت تخصصی و علمی کارکنان روابط عمومی و طراحی برگزاری سمینارها و دوره های آموزشی در این راستا.
ارایه طرحها و ایده‌های نو برای توسعه فعالیتهای روابط عمومی و تدوین دستورالعملهای لازم برای نظام مندی امور.
ارایه خدمات کارشناسی مورد نیاز برای انجام بهینه وظایف روابط عمومی.
بررسی و نقادی سیاستها،‌اقدامها و برنامه های سازمان از زاویه روابط عمومی و طرح نظریه های اصلاحی برای ارائه به مدیریت.

۳- بخش هماهنگی مراکز تابعه
تهیه و تنظیم نظامنامه های کلی روابط عمومی برای ایجاد هماهنگی بین واحدهای روابط عمومی مراکز تابعه.
بررسی ایجاد یا حذف پستها و واحدهای روابط عمومی (امکان سنجی و سنجش نیاز و ارایه پیشنهاد به مدیریت روابط عمومی).
برگزاری جلسه ها و سمینارهای سراسری و منطقه ای و ارتباط مستمر با واحدهای روابط عمومی مراکز تابعه.
پشتیبانی واحدهای روابط عمومی مراکز تابعه در زمینه مواد انتشاراتی و تبلیغاتی، انجام امور فرهنگی ،‌تبلیغی و برنامه‌ای با مشارکت سایر واحدهای روابط عمومی.

شناسایی و معرفی شیوه‌های بهینه سازی فعالیتهای روابط عمومی در سازمان با کسب نظر از دفاتر روابط عمومی مرکزی تابعه و ایجاد زمینه های همفکری و مشارکت آنان برای بهبود امور روابط عمومی.
ارسال مواد انتشاراتی ،‌کارتها، جزوات و خبرنامه ها به روابط عمومی مراکز تابعه.
نظارت بر کار روابط عمومیهای مراکز تابعه از طریق دریافت گزارش عملکرد.
ایجاد هماهگی با روابط عمومی های مراکز تابعه و ایجاد وحدت رویه بین آنها و روابط عمومی.
سرکشی به دفاتر نمایندگی و مراکز نمایندگی و مراکز و ارایه گزارش به روابط عمومی.

۴- بخش ارتباطات فرهنگی
سیاستگذاری ، برنامه ریزی، هدایت ونظارت بر فعالیتهای انتشاراتی روباط عمومیها و مراکز تابعه.
انتشار بروشورهای فشرده عملکرد سازمان در اندازه های مناسب برای عرضه در نمایشگاهها و سمینارها و ارسال به مطبوعات ، هنرمندان، مسئولان، نخبگان جامعه، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و سایر اندیشه مندان جامعه.
انتشار مجموعه «پیشنهادهای کارکنان»
انتشار کتاب ،‌جزوه ،‌کاتالوگ، پوستر و سیلک در موارد نیاز.
تهیه بریده اخبار مطبوعات درباره سازمان و توزیع بین مدیران ارشد سازمان.
تهیه و تنظیم، انتشار و توزیع نشریه داخلی و برون سازمانی.
تهیه و تنظیم مقاله‌ها ، اخبار و گزارشهای مورد نیاز نشریات نوینی.
برگزاری مصاحبه با مسئولان سازمان برای درج در نشریات نوینی.
اشتراک نشریه های برون سازمانی مورد نیاز و توزیع بین درخواست کنندگان و گروههای مختلف سازمان.
ایجاد فروشگاه عرضه انتشارات سازمان در سطح تهران و مراکز

نظارت بر توزیع نشریات در داخل.
نظارت بر انتشار هر گونه نشریه و صدور مجوز برای انتشار آنها در داخل سازمان.
سازماندهی و اداره دفتر نویسندگان سازمان.
تدوین تقویم سالانه مراسم و نمایشگاههای داخل و خارج (در صورت نیاز).
برگزاری نمایشگاه عملکرد به منظور آشنایی کارکنان با دستاوردهای سازمان.
برگزاری نمایشگاه عملکرد برای آشنایی اقشار مردم با دستاوردهای سازمان.
شرکت در نمایشگاههای مختلف داخلی و خارجی ومدیریت آنها.
راه اندازی و اداره نمایشگاه دایمی عملکرد سازمان.
راه اندازی و اداره «موزه و اتاق افتخارات» سازمان.
برگزاری مراسم در مناسبتهای ملی و انقلابی و مشارکت در برگزاری سایر مراسم در سازمان و تشکیل «دبیرخانه دایمی مراسم و مناسبت ها» با مشارکت سایر بخش ها.
برگزاری مراسم تقدیر از بازنشستگان سازمان به صورت فصلی با همکاری واحدهای مربوط.
انجام اقدامات فرهنگی در داخل و فضاسازی لازم در این باره در ساختمانهای مختلف.

ارسال پیام تبریک و تسلیت به کارکنان در مناسبتهای شادی و غم.
ایجاد و هماهنگی در اداره فروشگاه و نمایشگاه کتاب در ساختمان.
برگزاری مسابقه‌های فرهنگی برای کارکنان و عموم مردم.
تدوین نظام جامع امور فرهنگی و نمایشگاهی سازمان.
تهیه و تدوین گزارشهای ویژه برنامه های مناسبتی و گردهماییها و نمایشگاهها به صورت جامع و مصور برای ارسال به مسئولان سازمان.
سیاستگذاری ،‌برنامه ریزی، هدایت و نظارت بر فعالیتهای تبلیغی واحدهای روابط عمومی

در روابط عمومی مراکز تابعه.
برگزاری برنامه های بازدید اقشار مختلف مردم، رهبران فکری ، کارکنان و خانواده های آنان از فعالیتهای سازمان.
مستندسازی تصویری عملکرد سازمان.
راه اندازی واحد سمعی و بصری و مستند سازی تصویری فعالیتهای روابط عمومی، مراسم و برنامه های مختلف.
تشکیل دبیرخانه دایمی نمایشگاههای داخلی و خارجی با شرکت بخشهای ذی ربط.
تشکیل دبیرخانه دایمی مناسبتها و مراسم با شرکت بخشهای ذی ربط.
۵- بخش ارتباط با رسانه ها
برگزاری جلسه‌های هماهنگی با خبرنگاران، دبیران ومدیران مطبوعات به منظور ایجاد ارتباط صمیمانه و تنگاتنگ با آنها.
انعکاس اخبار عملکرد سازمان سازمان در بخشهای مختلف به رسانه‌ها و جامعه.
تهیه مقاله های تحلیلی از عملکرد و برنامه های سازمان و ارسال به مطبوعات.
برگزاری مصاحبه مسئولان و مدیران سازمان با مطبوعات (عمومی و اختصاصی).
پوشش خبری مراسم ملاقات مسئولان سازمان با مقامات داخلی و خارجی، سمینارها  نمایشگاهها.
بررسی مطبوعات و پاسخگویی به انتقادها و ابهامات مندرج در مطبوعات در زمینه فعالیتهای سازمان.
اعزام خبرنگاران رسانه ها به نقاط مختلف کشور برای بازدید از فعالیتها و طرحهای مهم سازمان.
برگزاری میزگردهای تلویزیونی و مطبوعاتی.
برگزاری سفرهای مطبوعاتی بر اساس تقویم سالانه.
سیاستگذاری، برنامه ریزی و نظارت بر فعالیتهای ارتباطی مراکز تابعه و محدوده وظایف روابط عمومی.
۶- بخش ارتباط با همگانها و سازمانها
تهیه، تنظیم و اجرای تقویم سالانه ملاقات اقشار مختلف مردم با مسئولان سازمان.
پی ریزی و ایجاد ارتباط حسنه با کارکنان سازمان با استفاده از فنون ارتباطی و ارایه بعضی از خدمات فرهنگی – تبلیغی به آنان.
دریافت تلفنی نظرات مردم و پاسخگویی به مکاتبات مردم.
راه اندازی و اجرای «نظام پیشنهادی کارکنان».
بررسی پیشنهادهای دریافتی از سوی کارکنان و ارجاع به بخش‌های ذی ربط و تقدیر مناسب از پیشنهاد دهندگان.
برگزاری مراسم تقدیر از ارایه دهندگان پیشنهادهای مهم در پایان هر سال.
تشکیل هسته های کارشناسی از کارشناسی سازمان در شاخه‌های مختلف فعالیت سازمان برای بررسی پیشنهادهای مأخوذه.
همکاری در انتشار مجموعه پیشنهادهای کارکنان.
۷- بخش مطالعات افکار عمومی

نظرسنجی از کارکنان درباره سیاستها ،‌اقدامات و برنامه های سازمان و سایر موضوعات مرتبط به ارتباطات و بهره وری در سازمان.
نظرسنجی از مردم درباره سازمان و فعالیتهای آن.
تحلیل مستمر و منظم مطبوعات و نشریات تخصصی حوزه مربوط به فعالیتهای سازمان به طور فصلی و سالانه
تدوین و اجرای طرح جامع افکار سنجی در سازمان.

نمودار تشکیلاتی اداره کل روابط عمومی

فصل سوم: آشنایی با روابط عمومی صندوق تعاون
دایره ارتباطات
۱- ایجاد ارتباط منطقی و سالم با اتحادیه ها، شرکت های تعاونی و اعضاء تعاونیهای سراسر کشور به منظور دریافت اطلاعات از وضعیت اقتصادی، میزان نقدینگی و قابلیت کاری به منظور برقراری ارتباط متقابل و تنگاتنگ با آنها.
۲- رفع نیازهای اطلاعاتی جامعه درباره مسائل مربوط به صندوق‌ تعاون کشور از طریق تماس و برنامه ریزی جهت اقناع افکار عمومی.
۳- برقراری ارتباط با سازمان و نهادهای مشابه و موازی در سطح جامعه (بانکها و موسسه های مالی و اعتباری).
۴-ایجاد صندوق انتقادات و پیشنهادات روابط عمومی در سطح ستاد و سایر شعب به منظور بهره برداری از نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازنده همکاران و سایر مراجعه کنندگان.
۵- اعلام یک شماره تلفن و کد پستی از طریق رسانه ها و جراید جهت دریافت نقطه نظرات و یا انتقادات مخاطبین.

۶- جمع آوری کلیه اخبارو شایعاتی که از طریق کانال غیررسمی در ارتباط با صندوق تعاون منتشر می گردد به منظور بررسی و گزارش به مدیر عامل.
۷- تهیه و جمع آوری مقالات، جزوات، گزارشهای تحلیلی، مطالب علمی، آمار وخطابه هایی که درحوزه فعالیت صندوق باشند.
۸- تنظیم و نگهداری اطلاعات و آمار جمع آوری شده بر اساس اصول متداول و کدبندی شده به نحوی که استفاده از آنها در همه شرایطی سهل الوصول باشد.
۹- ایجاد ارتباط صمیمانه، با کلیه پرسنل صندوق تعاون.
۱۰- هماهنگی بامدیر عامل محترم جهت تعیین وقت شخص برای مقالات حضوری پرسنل.
۱۱- برنامه ریزی جهت بازدید مدیر عامل محترم و سایر اعضاء محترم هیأت مدیره به صورت شخص و یا بدون هماهنگی قبلی از قسمتهای مختلف ستادی به منظور آشنائی بیشتر مدیر عامل و اعضاء محترم هیأت مدیره از سطح کمی و کیفی فعالیت پرسنل و برقراری ارتباط صمیمانه و تنگاتنگ.
۱۲-هماهنگی لازم با مدیر عامل جهت تعیین وقت برای ملاقاتهای عمومی با پرسنل در محل سالن اجتماعات و یا نمازخانه .
۱۳- برنامه ریزی جهت ملاقاتهای حضوری مدیر عامل و سایر اعضاء‌ هیأت مدیره با مدیران اتحادیه ها و شرکتهای تعاونی و اعضاء تعاونیها جهت رفع مشکلات و استماع نقطه نظرات و انتقادات در محل صندوق تعاون.
۱۴- برقراری ارتباط صحیح و مناسب با مدیران و کارشناسان ستاید جهت جمع آوری دیدگاه و نقطه نظرات علمی و اداری.
۱۵- برقراری ارتباط منطقی و اصولی با روسای شعب جهت جمع آوری نقطه نظرات و پیشنهادات برای طرح.
۱۶- فراهم نمودن شرایط جهت حضور مدیر عامل ،‌ اعضاء هیأت مدیره و مدیران ستادی و کارشناسان در همایش ها و کنفرانس های تخصصی و علمی مرتبط با حوزه فعالیت صندو اعم از مسائل اقتصادی و علوم بانکی.
۱۹- ایجاد بانک اطلاعاتی مناسب از اتحادیه‌ها، شرکتهای تعاونی همراه با نشانی ، شماره تلفن ،‌نوع فعالیت و همچنین سایر اطلاعات مربوط به بانکها، وزارتخانه ها ، موسسات اعتباری و مالی و مواردی که به هر نحوی از انحاء مورد استفاده کلیه قسمتهای ستادی می باشد.
۲۰- تهیه و جمع آوری مقالات و گزارشهای مربوط به موسسات اعتباری و بانکهای تعاون در اینترنت و ترجمه آن جهت استفاده کلیه همکاران صندوق تعاون.
۲۱- ترجمه مطالب و گزارشهای اقتصادی و مالی و اعتبار یجهت درج نشریه و استفاده همکاران.
۲۲- برقراری ارتباط با سازمانها و نهادهای مالی و اعتباری خارج از کشور جهت کسب و انتقال تجارب.
۲۳- جمع آوری اطلاعات مربوط به اجلاسهای مالی و اعتباری بین المللی و مکاتبه جهت حضور مدیران ارشد صندوق در اجلاسهای مربوطه.

۲۴- معرفی صندوق تعاون و عملکرد نوع فعالیت آن در شبکه اینترنت و اینترانت.
۲۵- برقراری ارتباط با سازمانها و نهادهای مالی و اعتباری داخلی و کسب اطلاعات لازم در مورد برگزاری اجلاسهای داخلی و هماهنگی با مدیران ارشد صندوق تعاون جهت شرکت در اجلاسهای مربوطه.
۲۶- برقراری نظام خاص دریافت پیشنهاد کارکنان.
۲۷- برگزاری جلسات پرسش و پاسخ با حضور مدیر عامل.
۲۸- پیگیری ویژه روابط عمویم برای حل مشکل کارکنان.
۲۹- برگزاری مسابقه‌های مختلف در مراسمها و اعیاد ملی و مذهبی.
۳۰- ارتباط مکاتبه ای کارکنان به صورت محرمانه جهت ارائه به مدیریت سازمان.
۳۱- انتخاب کارمند نمونه بر اساس معیارهای تعریف شده.
۳۲- تشکیل واحدهای فوق برنامه بر حسب علاقه کارمندان.
۳۳- تهیه و ارسال پیام تبریک و اهداء گل در روز تولد همکاران.
۳۴- ارتباط با کلیه اتحادیه‌ها، شرکت های تعاونی و عموم مردم.
۳۵- فراهم نمودن امکانات جهت ارتباط مردمی از طریق تلفن.

۳۶- تشکیل اتاق یا میز مذاکره جهت به بحث گذاشتن مسائل و مشکلات تعاونیها و صندوق تعاون کشور.
۳۷- برقراری ارتباط با سازمانهای خارجی جهت تبادل اطلاعات و حضور اعضای هیأت مدیره در سمینارهای خارجی و اخذ ویزا و دعوتنامه.
۳۸- جمع آوری برخی از اطلاعات مورد نیاز سایت صندوق.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.