مقاله ارائه بنچ مارکینگ برای کانالهای توزیع بانک با کمک DEA ( مطالعه موردی شعب بانک رفاه مشهد)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارائه بنچ مارکینگ برای کانالهای توزیع بانک با کمک DEA ( مطالعه موردی شعب بانک رفاه مشهد) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارائه بنچ مارکینگ برای کانالهای توزیع بانک با کمک DEA ( مطالعه موردی شعب بانک رفاه مشهد)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه بنچ مارکینگ برای کانالهای توزیع بانک با کمک DEA ( مطالعه موردی شعب بانک رفاه مشهد)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارائه بنچ مارکینگ برای کانالهای توزیع بانک با کمک DEA ( مطالعه موردی شعب بانک رفاه مشهد) :

تعداد صفحات:۲۴

چکیده:

عملکرد مناسب کانالهای توزیع نقش کلیدی در موفقیت یک سازمان ، دستیابی به اهداف و سود آوری پایدار آن دارد. در این راستا اهمیت وجود سیستمی برای سنجش عملکرد کانالهای توزیع در بهبود آن توصیه می گردد. در این پژوهش ۴۰ شعبه بانک رفاه مشهد از حیث کارایی کانالهای مختلف توزیع در شعب در طی سال ۱۳۸۸ با کمک تحلیل پوششی داده ها DEA اندازه گیری می شوند برای شعب ناکارا مقدار ناکارایی موجود در هر کانال توزیع مشخص می شود و بنچ مارکی برای هر شعبه برای رسیدن به کارایی معرفی می شود . پژوهش ما نشان دهند ناکارایی بیشتر سیستم بانکداری بانک رفاه مشهد در زمینه کانالهای توزیع نوین بانکداری نسبت به روشهای سنتی بانکداری می باشد بین کارایی شعب در زمینه کانالهای توزیع نوین و سنتی همبستگی منفی وجود دارد . ارزیابی کارایی و بنچ مارکینگ کانالهای توزیع از دو منظر متفاوت ، نتیج معنا دار تری را برای تصمیم گیرندگان حاصل می نماید و راهکارهای عملی تر و سریعتری را میسر می سازد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.