مقاله استفاده از رویکرد سیستمی در بازاریابی الکترونیک


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله استفاده از رویکرد سیستمی در بازاریابی الکترونیک دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله استفاده از رویکرد سیستمی در بازاریابی الکترونیک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله استفاده از رویکرد سیستمی در بازاریابی الکترونیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله استفاده از رویکرد سیستمی در بازاریابی الکترونیک :

تعداد صفحات:۲۰

چکیده:

ابزار عمده ی رسیدن به اهداف بازاریابی ارتباطات است و اینترنت جدید ترین ئ موثرترین وسیله ارتباطی می باشد. ابزار را که اینترنت در تحصیل تجارت الکترونیک فراهم می کند غالبا تفاوت فاحشی با دیگر اجزای تجارت الکترونیک دارد. قبول خرید اینترنتی و انجام آن تا حد زیادی به ارتباطات مصرف کننده و چگونگی تعامل افراد با کامپیوتر بستگی دارد. این تحقیق در نظر دارد در راستای توسعه ی بازاریابی الکترونیک از رویکرد سیستمی بهره گیری نماید. با مدنظر قرار دادن این رویکرد ابتدا الگوی مفهومی مناسبی برای سیستم بازریابی الکترونیک بر اساس تفکر نرم انتخاب می شود. سپس روشی را برای انلاین کردن سیستمهای بازاریابی سازمانها ارائه دهد تا مدیران را در جهت کسب بیشترین درآمد و رسیدن به بیشترینن منفعت حمایت کمد. از آنجا که مشکل بزرگ روشهای سنتی عدم توجه به تعامل با مشتریان و عدم در نظر گرفتن نیازها شرایط و نگرش مشتریان است در سیستم بازریابی آنلاین باید به مدلهای رفتاری مشتریان توجه شود. در نتیجه در این مقاله مدل های مختلف درفتار مصرف کننده ی آنلاین در محیط تجارت الکترونیک ور هم چنین الگوهای بازاریابی کلاسیک به ویژه الگوهای آمیخته بازریابی معرفی می گردد و مدل آمیخته بازار یابی ۲P+2C+3S که شامل ۷ عنصر می باشد و مناسب برای تحلیل و تصمیم گیری در فضای مجازی و اینترنتی است به عنوان الگوی بازاریابی مناسب برای بازاریابی الکترونیم انتخاب می شود. در این مدلها مفاهیمی مطرح شده است که در آنها باورهای مشتری را که به ترجیح انجام خرید اینترنتی نسبت به خرید از فروشگاههای سنتی می انجامد تقویت می کند و همچنین ادراک مشتریان از اعتماد در خیردی الکترونیکی و نصمیم گیری مشتریان را بیان می نماید. با ذکر تعاریف تجارت الکترونیک و اینترنت و گرایش به اعتماد و بیان مزایای خرید الکترونیک و تجارت الکترونیک میزان پذیرش تجارت الکترونیک توسط مصرف کننده مورد توجه قرار می گیرد که در نهایت منجر به خردی الکتروئنیک می شود. با تحلیل رفتار مصرف کننده که عاملی کلیدی برای موفقیت کسب و کار الکترونیک است مدیران سازمان را در جهت تصمیم گیری برای فراهم آوردن سیستم بازاریابی آنلاین مناسب و امن هدایت می کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.