مقاله بررسی اثرگذاری رسانه های تبلیغاتی برفرایند خرید بیمه نامه های عمر و پس انداز با بهره گیری از مدل aida مورد مطالعه شرکت بیمه ایران شهر رشت


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی اثرگذاری رسانه های تبلیغاتی برفرایند خرید بیمه نامه های عمر و پس انداز با بهره گیری از مدل aida مورد مطالعه شرکت بیمه ایران شهر رشت دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی اثرگذاری رسانه های تبلیغاتی برفرایند خرید بیمه نامه های عمر و پس انداز با بهره گیری از مدل aida مورد مطالعه شرکت بیمه ایران شهر رشت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اثرگذاری رسانه های تبلیغاتی برفرایند خرید بیمه نامه های عمر و پس انداز با بهره گیری از مدل aida مورد مطالعه شرکت بیمه ایران شهر رشت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی اثرگذاری رسانه های تبلیغاتی برفرایند خرید بیمه نامه های عمر و پس انداز با بهره گیری از مدل aida مورد مطالعه شرکت بیمه ایران شهر رشت :

تعداد صفحات:۲۴

چکیده:

امروزه توسعه هرکسب و کاری بشدت تحت تاثیر برنامه های تبلیغاتی قرارگرفته اند اما تبلیغاتی موفق و اثربخشی است که بنحو صحیح طراحی و اجرا یشود از این رو دراین تحقیق اثربخشی رسانه های تبلیغاتی برفرایند خرید یکی از مهمترین انواع بیمه نامه ها یعنی بیمه نامه های عمر و پس انداز مورد ارزیابی قرارگرفت دراین راستا برای بررس یاثربخشی تبلیغات از مدل چهارمرحله ای آیدا استفاده شد جامعه آماری تحقیق متقاضیان بیمه نامه های عمر و پس انداز در شرکت بیمه ایران در نظر گرفته شدند. بمنظور گردآوری اطلاعات پرسشنامه ای حاوی ۲۰ سوال دربین ۲۶۹ نفر از نمونه های آماری توزیع گردید نتایج حاصل از آزمون t و دوجمله ای نشان میدهدکه تبلیغات بیمه ایران در جذب مشتریان اثر گذار بوده و مراحل چهارگانه مدل آیدا را با موفقیت طی نموده است تبلیغات تلویزیونی نیز مطابق آزمون فریدمن بعنوان اثرگذارترین رسانه تبلیغاتی در رتبه نخست قرارگرفت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.