مقاله شبیه سازی و تحلیل یکموتور احتراق داخلی با نسبت تراکم متغیر


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله شبیه سازی و تحلیل یکموتور احتراق داخلی با نسبت تراکم متغیر دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شبیه سازی و تحلیل یکموتور احتراق داخلی با نسبت تراکم متغیر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شبیه سازی و تحلیل یکموتور احتراق داخلی با نسبت تراکم متغیر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شبیه سازی و تحلیل یکموتور احتراق داخلی با نسبت تراکم متغیر :

تعداد صفحات:۸

چکیده:

یکی از نقطه ضعفهای موتورهای بنزینی نسبت به موتورهای دیزل، راندمان پایینتر آنها است. با این حال به دلیل آلایندگی کمتر موتورهای بنزینی فعالیتهای گستردهای در جهت افزایش راندمان آنها صورت میگیرد. یکی از روش های مورد توجه در این زمینه استفاده از نسبت تراکم متغیر VCR) است. جمع آوری و معرفی انواع فناوریهای موجود ارائه شده برای موتورهای VCR هدف این کار تحقیقاتی میباشد. همچنین یکی از جدیدترین و کاربردیترین این طرحها MCE-5 توسط یکی از شرکتهای تحقیقاتی اروپایی طراحی شده و در حال حاضر درمراحل آزمایشی قرار دارد، در این مقاله شبیه سازی و تحلیل شده و عملکرد آن از نظر توزیع تنش مورد بررسی قرار گرفته است تحلیل تنش با استفاده از بسته نرمافزار تجاری ABAQUS™ انجام شده است. توزیع تنش بدست آمده در حالت حداکثر فشار سیلندر نشان دهنده عملکرد خوب سیستم پیشنهادی می باشد . با استفاده از مدل توزیع تنش بدست آمده میتوان پیشنهاداتی برای کاهش تمرکز تنشهای مخرب ارائه داد، همچنانکه نمونه ای از آن مشاهده و راه حل اصلاح آن پیشنهاد شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.