مقاله طراحی قطعه انحنا دار دماغه کامپوزیتی لکوموتیو و بهینه سازی لایه های آن با الگوریتم ژنتیک
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله طراحی قطعه انحنا دار دماغه کامپوزیتی لکوموتیو و بهینه سازی لایه های آن با الگوریتم ژنتیک دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله طراحی قطعه انحنا دار دماغه کامپوزیتی لکوموتیو و بهینه سازی لایه های آن با الگوریتم ژنتیک کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی قطعه انحنا دار دماغه کامپوزیتی لکوموتیو و بهینه سازی لایه های آن با الگوریتم ژنتیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله طراحی قطعه انحنا دار دماغه کامپوزیتی لکوموتیو و بهینه سازی لایه های آن با الگوریتم ژنتیک :
تعداد صفحات:۶
چکیده:
دراین مقاله جایگزینی قطعه انحنادار فلزی ۱ در بالای دماغه لکوموتیو ER24PC با مواد کامپوزیتی و بهینه سازی چند منظوره آن مورد بررسی قرار گرفته است. هدف از این جایگزینی کاهش وزن قطعه وساده نمودن روش تولید و بهبود خواص مکانیکی می باشد. در بهینه سازی از روش الگوریتم ژنتیک استفاده شده است. ضخامت و زاویه الیاف به عنوان متغیر طراحی انتخاب شده و از معیار شکست تسای_وو به عنوان معیار شکست استفاده شده است. برای تحلیل عددی از نرم افزارANSYS استفاده شده و اعتبار سنجی روش در ابتدا روی صفحه مستطیلی با لایه چینی متقارن و با شرایط مرزی مختلف ارزیابی شده است. ابتدا طرح اولیه کامپوزیتی تحلیل گردیده و سپس از الگوریتم ژنتیک، جهت بدست آوردن چیدمان بهینه لایه ها استفاده شده است. نتایج بدست آمده ۵۵۳ درصد وزن کمتر را نسبت به نمونه مشابه فلزی و ۳۱۲ درصد نسبت به نمونه کامپوزیتی اولیه نشان می دهد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.