مقاله تجزیه تحلیل خدمات دفاترکارگزاری ها با استفاده از مدل شکافGap Model


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تجزیه تحلیل خدمات دفاترکارگزاری ها با استفاده از مدل شکافGap Model دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تجزیه تحلیل خدمات دفاترکارگزاری ها با استفاده از مدل شکافGap Model  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تجزیه تحلیل خدمات دفاترکارگزاری ها با استفاده از مدل شکافGap Model،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تجزیه تحلیل خدمات دفاترکارگزاری ها با استفاده از مدل شکافGap Model :

تعداد صفحات:۲۰

چکیده:

امروزه کیفیت خدمات یکی از عوامل کلیدی تعیین کننده موفقیت یا شکست سازمانهایی تلقی می شود که دربخش خدمات فعالیت دارند. هدف این مقاله بررسی انتظارات و ادراکات مشتریان کارگزاری ها از کیفیت خدمات این دفاتر و همچنین بررسی اثر عوامل جمعیت شناختی در ارزیابی کیفیت خدمات است. برای تحقق این اهداف،از روشهای مختلف آماری (مانند رگرسیون چندگانه وتحلیل توصیفی) مدل شکاف و مدل سروکوال استفاده شده است. با توجه به ابعاد مختلف سروکوال، نتایج نشان دهنده ی آنست که ارزشهای شکاف برای قابلیت اعتماد، ملموسات، تعهد و ضمانت، مثبت، و برای پاسخدهی و همدلی منفی هستند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.