مقاله جهاد اقتصادی و ترویج فرهنگ استفاده از کالاهای داخلی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله جهاد اقتصادی و ترویج فرهنگ استفاده از کالاهای داخلی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله جهاد اقتصادی و ترویج فرهنگ استفاده از کالاهای داخلی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله جهاد اقتصادی و ترویج فرهنگ استفاده از کالاهای داخلی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله جهاد اقتصادی و ترویج فرهنگ استفاده از کالاهای داخلی :
تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
جهاد اقتصادی آمیزه دو مفهوم جهاد و اقتصاد یعنی پبوستگی توأمان ارزشهای مادی و معنوی در فرهنگ اقتصادی کشور است تحقق جهاد اقتصادی توام با فرهنگ سازی و روشنفکری افکار عمومی در سطح مصرف کالا می باشد . مصرف کالاهای داخلی یکی از ملزومات و بایسته های جهاد اقتصادی است و این سخن عملی نمی شود مگر اینکه کالاهای داخلی در نظر مصرف کننده ایرانی و غیر ایرانی کالایی مطلوب ، با دوام و زیبا باشد . مصرف یعنی بهره گیری از چیزی برای برآوردن یک یا چند نیاز ذاتی ، بنابراین ، شناخت شیوه های درست مصرف و رعایت آن و آشنایی با راههای درست استفاده از سرمایه و ابزار کار و لوازم زندگی ، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در این مقاله دلایل و عوامل تمایل مصرف کنندگان به مصرف کالاهای خارجی بررسی شده است از جمله : کیفیت ، قیمت ، خدمات پس از فروش ، داشتن استانداردهای بین المللی ، تکنولوژی و ;. که تک تک عوامل در نشر و گسترش فرهنگ استفاده از کالاهای داخلی نقش بسزایی دارند
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.