مقاله بررسی رابطه بین میزان آگاهی از فناوری اطلاعات و علوم رایانه معلمان با جنسیت و مشخصات شغلی آنها


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه بین میزان آگاهی از فناوری اطلاعات و علوم رایانه معلمان با جنسیت و مشخصات شغلی آنها دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه بین میزان آگاهی از فناوری اطلاعات و علوم رایانه معلمان با جنسیت و مشخصات شغلی آنها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه بین میزان آگاهی از فناوری اطلاعات و علوم رایانه معلمان با جنسیت و مشخصات شغلی آنها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه بین میزان آگاهی از فناوری اطلاعات و علوم رایانه معلمان با جنسیت و مشخصات شغلی آنها :

تعداد صفحات:۸

چکیده:

پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه بین میزان آگاهی از فناوری اطلاعات و علوم رایانه معلمان علوم راهنمایی و دبیران زیست شناسی غرب مازندران با توجه به مؤلفه های جنسیت، سابقه کاری، میزان تحصیلات، دانشگاه محل تحصیل صورت پذیرفته و از نوع توصیفی- پیمایشی می باشد. ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه محقق ساخته شامل ۱۲ سوال با پایایی ۰/۸۲ می باشد. جامعه آماری معلمان علوم راهنمایی و دبیران زیست شناسی دبیرستان های نوشهر، چالوس و تنکابن می باشد که تمامی ۱۱۶ نفر آنان به صورت سرشماری مورد آزمون قرار گرفتند. داده ها از طریق جدول توصیفی، آزمون، آزمون های همبستگی اسپیرمن و پیرسون، مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته اند. نتایج حاکی از آن بود که آگاهی معلمان در این زمینه، کم می باشد. بین میزان آگاهی معلمان نسبت به دو مؤلفه با توجه به جنسیت تفاوت وجود ندارد، بین میزان آگاهی معلامان دو دوره نسبت مؤلفه های فوق تفاوت وجود ندارد، بین سابقه کاری معلمان با آگاهی آنان از علوم رایانه (P>0/01)، فناوری اطلاعات رابطه معکوس (P>0/05)، برقرار می باشد. بین میزان تحصیلات معلمان با آگاهی آنان از علوم رایانه، فناوری اطلاعات (P>0/05) رابطه معنی دار برقرار می باشد و همجنین بین میزان آگاهی معلمان از این دو مؤلفه با توجه به دانشگاه محل تحصیل آنها رابطه معنی دار وجود نداشت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.