مقاله انتخاب نوع بهینه ی تقاطع غیر همسطح در شبکه های درونشهری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
21 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله انتخاب نوع بهینه ی تقاطع غیر همسطح در شبکه های درونشهری دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله انتخاب نوع بهینه ی تقاطع غیر همسطح در شبکه های درونشهری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله انتخاب نوع بهینه ی تقاطع غیر همسطح در شبکه های درونشهری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله انتخاب نوع بهینه ی تقاطع غیر همسطح در شبکه های درونشهری :

تعداد صفحات:۲۱

چکیده:

در سرتاسر جهان، هنگامی که یک تقاطع همسطح به ظرفیت اشباع خود میرسد، محققین در پی راهکار-هایی جهت بهبودبخشی وضعیت تقاطع موجود بر میآیند. یکی از راهکارها جهت ارتقای سطح کیفی تقاطعهای همسطح تبدیل آنها به تقاطع غیرهمسطح می باشد. وجود معادله یا شاخصی که بتواند نوع تقاطع غیرهمسطح را بنابر شرایط ترافیکی، اقتصادی و محیطی انتخاب نماید یکی از نیازهای اصلی مهندسان در سالهای اخیر بوده است. در این تحقیق با استفاده از داده های ترافیکی به شبیه سازی تقاطع- های غیرهمسطح در محیط نرم افزارAIMSUN پرداخته می شود.تقاطع هایی که در این تحقیق مورد بررسی قرار می گیرند عبارت اند از تقاطع جهتی، شبدری کامل، نیمه شبدری، تک نقطه ای و لوزی. پارامترهایی که در این تحقیق برای هر کدام از تقاطع ها درنظر گرفته شده است حجم ترافیکی، میزان تولید آلاینده های هوا، میزان مصرف سوخت، زمان سفر، هزینه ساخت و ایمنی می باشند. با استفاده ازخروجیهای نرم افزار AIMSUN برای هر تقاطع غیرهمسطح رابطه ای بر حسب حجم ترافیکی ساعت اوج و پارامترهای مذکور استخراج می گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.