مقاله مکانیابی و اولویت بندی نقاط حادثه خیز تصادفات عابرین پیاده در شبکه های درون شهری با استفاده از GIS (مطالعه موردی شهر تهران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مکانیابی و اولویت بندی نقاط حادثه خیز تصادفات عابرین پیاده در شبکه های درون شهری با استفاده از GIS (مطالعه موردی شهر تهران) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مکانیابی و اولویت بندی نقاط حادثه خیز تصادفات عابرین پیاده در شبکه های درون شهری با استفاده از GIS (مطالعه موردی شهر تهران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مکانیابی و اولویت بندی نقاط حادثه خیز تصادفات عابرین پیاده در شبکه های درون شهری با استفاده از GIS (مطالعه موردی شهر تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مکانیابی و اولویت بندی نقاط حادثه خیز تصادفات عابرین پیاده در شبکه های درون شهری با استفاده از GIS (مطالعه موردی شهر تهران) :

تعداد صفحات:۱۸

چکیده:

ایمنی عابرین پیاده در شبکه های شهری طی سالهای اخیر تبدیل به یکی از مهمترین دغدغه های مدیران ترافیکی شهرهای بزرگ جهان شده است. تصادفات عابرین پیاده منجر به تبعات جدی در زمینه سلامتی و جان انسان ها و همچنین لطمات اقتصادی جبران ناپذیری میگردد. شناسایی نقاط حادثه خیز تصادفات به همراه اطلاعات جانبی به منظور درک بهتر روندهایی که در این نقاط اتفاق می افتد جهت تخصیص مناسب منابع در راستای بهبود سطح ایمنی شبکه های حمل و نقل ضروری می باشد. لذا در این پژوهش روش نزدیکترین همسایگی بعنوان یکی از کارآمدترین روش های مکانیابی نقاط حادثه خیز جهت تحلیل ۲۷۶ تصادف عابرین پیاده ناحیه مورد مطالعه طی سال ۱۳۸۹ استفاده گردیده است که نتیجه آن بدست آمدن ۶۳ منطقه مجزای تراکم تصادفات می باشد. در گام بعدی مناطق بدست آمده از مرحله پیشین بر اساس ۵ معیار مختلف اولویت بندی شده اند که این معیارها عبارتند از فراوانی تصادف، چگالی تصادف، مجموع رتبه ها، امتیاز تصادف و رتبه نهایی. ۱۰ نقطه نخست حاصل از هر روش در نقشه های جداگانه ای ارائه گردیده اند که گرچه این نقاط کم و بیشمشابه هستند لیکن بعضاً رتبه های آنها در روش های مختلف، تفاوت های قابل توجهی دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.