مقاله تحلیل موانع اجرایی طرح توسعه مشارکتی فناوری (PTD) در نظام تحقیقات کشاورزی ایران از دیدگاه اجراکنندگان (مطالعه موردی شهرستان الشتر استان لرستان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تحلیل موانع اجرایی طرح توسعه مشارکتی فناوری (PTD) در نظام تحقیقات کشاورزی ایران از دیدگاه اجراکنندگان (مطالعه موردی شهرستان الشتر استان لرستان) دارای ۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تحلیل موانع اجرایی طرح توسعه مشارکتی فناوری (PTD) در نظام تحقیقات کشاورزی ایران از دیدگاه اجراکنندگان (مطالعه موردی شهرستان الشتر استان لرستان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل موانع اجرایی طرح توسعه مشارکتی فناوری (PTD) در نظام تحقیقات کشاورزی ایران از دیدگاه اجراکنندگان (مطالعه موردی شهرستان الشتر استان لرستان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تحلیل موانع اجرایی طرح توسعه مشارکتی فناوری (PTD) در نظام تحقیقات کشاورزی ایران از دیدگاه اجراکنندگان (مطالعه موردی شهرستان الشتر استان لرستان) :

تعداد صفحات:۵

چکیده:

هدف از این تحقیق تحلیل موانع اجرایی طرح توسعه مشارکتی فناوری (PTD) از دیدگاه کارشناسان اجراکننده این طرح در شهرستان الشتر استان لرستان می باشد. طرح تحقیقاتی توسعه مشارکتی فناوری یکی از زیر بخش های طرح غلبه بر مقاومت معیشتی در حوزه های بالادست رودخانه کرخه (CP) بود که با همکاری کارشناسان مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی شهرستان خرم آباد و شهرستان الشتر در همکاری با کارشناسان بین المللی مرکز تحقیقات مناطق خشک و نیمه خشک جهان (ICARDA) به اجرا در آمد. تحقیق حاضر به روش پیمایشی انجام شد، جامعه آماری این تحقیق شامل ۴۱ نفر از کارشناسان اجراکننده این طرح بود که از طریق سرشماری انتخاب شدند و در نهایت ۳۵ پرسشنامه جمع آوری شد. داده ها با استفاده از پرسشنامه به عنوان ابزار تحقیق جمع آوری گردید که روائی ظاهر و محتوای آن توسط جمعی از اساتید دانشکده کشاورزی دانشگاه تهران و تربیت مدرس بررسی شد و پایایی آن ۹۴/۰ به دست آمد. نتایج و یافته ها نشان دادند که متغیر ها در بخش اجراکنندگان شامل: شش عامل ساختاری، آموزشی- فنی، ضعف نظام ارزشیابی، انگیزشی، نگرشی و عدم دسترسی یکسان به فرصت های آموزشی می باشند که در مجموع ۹۹/۸۱ درصد واریانس کل را تبیین نمودند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.