بررسی فناوری اطلاعات و تاثیر آن بر عملکرد بازاریابی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی فناوری اطلاعات و تاثیر آن بر عملکرد بازاریابی دارای ۸۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی فناوری اطلاعات و تاثیر آن بر عملکرد بازاریابی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

 

بخشی از فهرست مطالب پروژه بررسی فناوری اطلاعات و تاثیر آن بر عملکرد بازاریابی

چکیده
فصل اول: طرح و کلیات پژوهش
۱-۱- مقدمه  
۱-۲- بیان مسئله 
۱-۳- اهمیت و ضرورت پژوهش
۱-۴- اهداف تحقیق
۱-۴-۱- اهداف اصلی تحقیق
۱-۴-۲- اهداف فرعی تحقیق
۱-۵- فرضیات پژوهش
۱-۶- لغات و اصطلاحات تحقیق
۱-۶-۱- بازاریابی
۱-۶-۲- فناوری اطلاعات
۱-۶-۳- بازاریابی اینترنتی
فصل دوم: مبانی نظری پژوهش و مروری بر تحقیقات پیشین
۲-۱- مبانی نظری تحقیق- تاریخچه فناوری اطلاعات و بازاریابی اینترنتی
۲-۱-۱- دنیای ماشین
۲-۱-۲- اطلاعات و ارتباطات 
۲-۱-۳- تاریخچه اینترنت

۲-۱-۴- تاریخچه فناوری اطلاعات و ارتباطات در ایران 
۲-۱-۵- تاریخچه بازاریابی اینترنتی 
۲-۲- چهارچوب نظری تحقیق
۲-۲-۱- چالش¬های بازاریابی الکترونیکی در عصر دیجیتال
۲-۲-۲- نظریات دانشمندان در مورد بازاریابی اینترنتی
۲-۳- چرخه بازاریابی الکترونیکی 
۲-۳-۱- مزایای طرح بازاریابی
۲-۳-۲- استراتژی های بازاریابی الکترونیکی
۲-۳-۲-۱- بازاریابی زنجیره-ای
۲-۳-۲-۲- بازاریابی ویروسی
۲-۳-۲-۳- بازاریابی از طریق پست الکترونیکی
۲-۳-۳- مدل هفت آی
۲-۴- نقش کاربرد فناوری اطلاعات در تبلیغات بازاریابی
۲-۴-۱- نقش IT در بازاریابی
۲-۴-۱-۱-IT  و بخش بازاریابی در سازمان
۲-۴-۲-IT  و ماهیت بازاریابی
۲-۴-۳- تغییرات در وضعیت متغیرهای آمیخته بازاریابی
۲-۴-۴- تغییرات در ماهیت و استفاده از اطلاعات بازاریابی
۲-۴-۵- تغییرات در ساختار و اندازه بخش بازاریابی
۲-۴-۶- تمرین بازاریابی انفرادی
۲-۵- تصمیم‌گیری مدیریتی بر روی IT 
۲-۶- اهمیت اطلاعات در تبلیغات و بازاریابی
۲-۷- سهم فناوری‌در بازاریابی تبلیغات۳۷
۲-۸- نقش تجارت الکترونیک در فروشگاه¬های بزرگ اینترنتی
۲-۸-۱- اطلاعات کلی در مورد شرکت eBay
۲-۸-۲- آمارهایی در مورد eBay
۲-۸-۳- انواع سرویس‌ها در eBay
۲-۸-۴- حراجی الکترونیکی
۲-۸-۴- ۱- انواع حراجی
۲-۸-۴-۲- روش برگزاری حراجی در eBay
۲-۸-۵- سرویس نظرات و راهنمایی¬های eBay
۲-۸-۶- سیستم شهرت اعتبار در eBay
۲-۸-۸- شرکت‌های زیر مجموعه eBay 
۲-۸-۹- کارهای آتی
۲-۹- پیشینه پژوهش
فصل سوم: روش انجام تحقیق
۳-۱- روش انجام پژوهش
۳-۲- ابزار گردآوری تحقیق
۳-۲-۱- فیش
۳-۲-۲- جدول و فرم
۳-۲-۳- پرسشنامه استخراج اطلاعات
۳-۳- فرضیات
۳-۳-۱- فرضیه های این تحقیق
۳-۴- تعیین روائی روش جمع آوری اطلاعات
۳-۵- تعیین پایائی روش جمع آوری اطلاعات 
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل اطلاعات
۴-۱- مقدمه
۴-۲- فرضیه اول: وجود رابطه بین گسترش فناوری اطلاعات در عرصه بازاریابی و فروش کالاها در اینترنت
۴-۲-۱- فاکتورهای موفقیت در واسطه‌گری الکترونیکی
۴-۲-۲-  فعالیت‌هایی که توسط واسطه‌ها انجام می‌شود
۴-۲-۲-۱- بهره گیری مصرف کننده از خدمات واسطه‌ها
۴-۲-۲-۱-۱- جستجو و ارزیابی
۴-۲-۲-۱-۲- ارزیابی نیازها و جور کردن محصول
۴-۲-۲-۱-۳- مدیریت ریسک مشتری
۴-۲-۲-۱-۴- توزیع محصول
۴-۲-۳- بهره گیری تولیدکننده از خدمات واسطه‌ها
۴-۲-۳-۱- انتشار اطلاعات محصول
۴-۲-۳-۲- اثر خرید
۴-۲-۳-۳- تهیه اطلاعات در خصوص مشتریان
۴-۲-۳-۴- مدیریت ریسک تولیدکننده
۴-۲-۴- تأثیر فناوری اطلاعات بر واسطه‌گری
۴-۳- فرضیه دوم: وجود رابطه بین گسترش فناوری اطلاعات و تبلیغات کالاها در اینترنت و ایجاد بازارهای اینترنتی 
۴-۴- فرضیه سوم: وجود رابطه بین گسترش بازاریابی نوین به وسیله اینترنت و تبلیغات فروش کالاها با مدت زمان کمتر
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات
۵-۱- نتیجه گیری
۵-۲- پیشنهادات
منابع و مآخذ

 

بخشی از منابع و مراجع پروژه بررسی فناوری اطلاعات و تاثیر آن بر عملکرد بازاریابی
۱- خداداد حسینی، حمید. فتحی، سعید.، بررسی تأثیر فناوری اطلاعات بر بازاریابی: نقش فناوری‎های پیشرفته اطلاعات و ارتباطات در تغییر ماهیت بازاریابی و تبلیغات، فصلنامه پژوهش¬های ارتباطی ، سال نهم، شماره ۲۹، ۱۳۸۶.
۲- کاتلر، فیلیپ. رضائی¬نژاد، عبدالرضا.، کاتلر در مدیریت بازار، چاپ چهارم، انتشارات فرهنگی فرا، ۱۳۹۱.
۳- Miller, M., Absolute Beginner"s Guide to eBay, Fourth Edition, s.l. : Que, 2006.
۴- eBay, eBay Corporation Official Web Site. eBay Electronic Auctions & Stores, http://www.ebay.com.
۵- Wikipedia, Online Encyclopedia, 2007, 2008.
۶- PayP, PayPal Electronic Banking And Accounts. Using Credit Cards Securely, http://PayPal.com, 2008.
۷-  شاوردی، تهمینه.، نقش فناوری اطلاعات در تبلیغات و بازاریابی، چهارمین همایش مراکز تحقیق و توسعه صنایع و معادن، ۱۳۸۲. 
۸- وست وود، جان. احمدی، علیرضا. فرزین مهر، فرناز.، چگونه برنامه بازاریابی بنویسیم، چاپ دوم، انتشارات مبلغان، ۱۳۸۹.
۹- زیمن، سرجیو. قربانلو، سینا.، پایان عصر بازاریابی سنتی، چاپ چهارم، انتشارات مبلغان، ۱۳۸۷.
۱۰- عزیزی، شهریار. میرحسینی، حسین. تأثیر اینترنت بر آمیخته بازاریابی، ماهنامه تدبیر ، سال پانزدهم، شماره ۱۴۹، ۱۳۸۳.
۱۱- صرافی زاده ، اصغر. علی پناهی ، علی.، سیستم¬های اطلاعات مدیریت ، چاپ دوم، موسسه انتشاراتی میر، ۱۳۸۱.
۱۲- بختائی، امیر. گلچین فر، شادی.، کلینیک بازاریابی و تحقیقات ، ماهنامه تدبیر ، سال هفدهم، شماره ???، ۱۳۸۵.
۱۳- Bagchi, S. Tulskie, B. , E – Business models : integrating learning from Strategy Development Experience & Empirical Research, Annual international conference of the Strategic management society, 2000.
۱۴- Komenar, M., Electronic Marketing , Johnwiley & Sons , Inc., 1997.
۱۵- WWW.Emarketingway.ir
۱۶- براون، ارنست. زنجانی، محمد.، زمینه تکنولوژی، ارزیابی تکنولوژی برای استفاده مدیران، سازمان مدیریت صنعتی، ???۹.
۱۷- ظهوری، قاسم، کاربرد روش¬های تحقیق علوم اجتماعی در مدیریت، موسسه انتشارایی میر، ????.
۱۸- هیل، میکل. نوکاریزی، محسن.، تأثیر اطلاعات بر جامعه، بررسی ماهیت، ارزش و کاربرد اطلاعات، انتشارات چاپار، ۱۳۸۱.
۱۹- محسنی،‌ منوچهر.، جامعه‌شناسی جامعه اطلاعاتی، انتشارات دیدار، ۱۳۸۱.
۲۰- متولی، کاظم.، روابط عمومی و تبلیغات، چاپ اول. انتشارات بهجت، ۱۳۷۲.
۲۱- محمدیان، محمود.، مدیریت تبلیغات از دید بازاریابی، چاپ اول، انتشارات حروفیه، ۱۳۷۹.
۲۲- میر حسینی، سید حسین.، تبلیغات اینترنتی، ماهنامه تدبیر، سال پانزدهم، شماره ۱۴۸، ۱۳۸۳.
۲۳-Allen,E., Fjermestad,J, E-Commerce Marketingstrategies, Logestics Information Management, Vol.14, No.112, 2001, PP:14-23.
۲۴-Chanaron,J.J., Jolly,D., Soderquist,K. Technological Management: a Tentative Research Agenda, Int. J. Echnology Management, Vol.23, No.6, 2002, PP:618-629.
۲۵-Chircu,M., Kauffman,J., Impact Of Electronic Commerce On Optimal Market Structure, Workshop On Digitization Of

 

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.