مقاله صنایع فرهنگی، رسانه و مدیریت بدن جوانان (مطالعه موردی جوانان ۱۵ تا ۲۹ ساله شهر کرمانشاه)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله صنایع فرهنگی، رسانه و مدیریت بدن جوانان (مطالعه موردی جوانان ۱۵ تا ۲۹ ساله شهر کرمانشاه) دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله صنایع فرهنگی، رسانه و مدیریت بدن جوانان (مطالعه موردی جوانان ۱۵ تا ۲۹ ساله شهر کرمانشاه)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله صنایع فرهنگی، رسانه و مدیریت بدن جوانان (مطالعه موردی جوانان ۱۵ تا ۲۹ ساله شهر کرمانشاه)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله صنایع فرهنگی، رسانه و مدیریت بدن جوانان (مطالعه موردی جوانان ۱۵ تا ۲۹ ساله شهر کرمانشاه) :

تعداد صفحات:۱۷

چکیده:

اهمیت یافتن بدن و متعاقب آن بازتابی شدن هویت بدنی افراد از پیامدهای جامعه مصرفی و ناشی از تبلیغات روز افزون رسانه ها در فرهنگ مصرف است، که در آن افراد با تغییر ویژگی های ظاهری بدن خود مبادرت بهساخت بدن اجتماعی، یعنی بدنی که از نظر وضعیت ظاهری، آرایشی و پوششی مقبول نظام اجتماعی است، می نمایند. هدف این تحقیق بررسی تاثیر صنایع فرهنگی و رسانه ها بر مدیریت بدن جوانان ۱۵ تا ۲۹ ساله شهرکرمانشاه می باشد. در این پژوهش با استفاده از روش پیمایشی از مجموع ۲۸۵۴۳۴ جوانان ساله شهر کرمانشاه بر مبنای فرمول کوکران ۳۸۴ نمونه تعین و به روش خوشه ای چند مرحله ای نمونه ها انتخاب گردیدند. دیدگاه های نظریصنایع فرهنگی آدورنو، دیدگاه فدرستون(فمینیسم سوسیال)، گیدنز و هارولد لاسول راهنمای آزمون فرضیات تحقیق می باشد، برای سنجش روایی و پایایی ابزار تحقیق از ضریب آلفای کرونباخ و روش سنجش اعتبار لاوشه استفاده شده است. یافته های تحقیق نشان می دهد رسانه ها با تاثیرگذاری فزایندهی خود بر افراد، تعاملات و روابط اجتماعی نوینی را برای آنها ایجاد می کنند، ارزش های فرهنگی، اجتماعی و مصرفی جدیدی را شکل داده و به خورد آنها می دهند و بدین طریق الگوی مصرف، تولید، گروه مرجع و بطور کلی مدیریت بدن جوانان را تحت تسلط خویش در می آورند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.