مقاله تجزیه و تحلیل خط مشی های موضع یابی برای آموزش الکترونیکی در بخش خصوصی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تجزیه و تحلیل خط مشی های موضع یابی برای آموزش الکترونیکی در بخش خصوصی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تجزیه و تحلیل خط مشی های موضع یابی برای آموزش الکترونیکی در بخش خصوصی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تجزیه و تحلیل خط مشی های موضع یابی برای آموزش الکترونیکی در بخش خصوصی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تجزیه و تحلیل خط مشی های موضع یابی برای آموزش الکترونیکی در بخش خصوصی :
تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
در این پژوهش سعی در این است که چگونگی ایجاد یک جایگاه مناسب در اذهان مدیران بخش خصوصی نسبت به آموزش الکترونیکی بررسی شده و راهکارهای مناسب آن پیشنهاد گردد. هدف از این پژوهش بررسی تاثیر خط مشی های مختلف موضع یابی که عبارتند از: ۱- خط مشی موضع یابی مزیت، ۲- خط مشی موضع یابی استفاده /کاربری، ۳- خط مشی موضع یابی مصرف کننده، ۴- خط مشی موضع یابی رقابتی، بر آموزش الکترونیکی در بخش خصوصی می باشد. تحقیق از نوع توصیفی پیمایشی است و جامعه آماری پژوهش کلیه مدیران عامل شرکت های خصوصی استان البرز تشکیل می دهند که با توجه به یک نمونه اولیه ۳۰تایی، واریانس به دست آمده از آن و ضریب آلفای کرونباخ ۰/۷۷۶ ، یک نمونه نهایی ۶۲ نفره به روش نمونه گیری تصادفی انتخاب شده اند. از ابزارهای کتابخانه ای و پرسشنامه جهت جمع آوری اطلاعات استفاده شده است. فرضیات تحقیق با استفاده از میانگین گیریو ضریب همبستگی آزمون گردیده است. نهایتا با توجه به بررسی های انجام شده م یتوان نتیجه گرفت که خط مشی موضع یابی رقابتی با ضریب همبستگی بالا بیشترین تاثیر را بر استفاده از آزمون الکترونیکی می گذارد و بعد از آن به ترتیب خط مشی های موضع یابی مصرف کننده، خط مشی موضع یابی استفاده/ کاربردی و خط مشی موضع یابی مزیت قرار می گیرند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.