مقاله عوامل کلیدی موفقیت طراحی سرویس های مشتری محور در مراکز آموزش الکترونیکی:مطالعه موردی مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله عوامل کلیدی موفقیت طراحی سرویس های مشتری محور در مراکز آموزش الکترونیکی:مطالعه موردی مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه تهران دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله عوامل کلیدی موفقیت طراحی سرویس های مشتری محور در مراکز آموزش الکترونیکی:مطالعه موردی مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله عوامل کلیدی موفقیت طراحی سرویس های مشتری محور در مراکز آموزش الکترونیکی:مطالعه موردی مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله عوامل کلیدی موفقیت طراحی سرویس های مشتری محور در مراکز آموزش الکترونیکی:مطالعه موردی مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه تهران :

تعداد صفحات:۱۲

چکیده:

هدف ین مقاله شناسایی عوامل کلیدی وفقیت طراحی سرویس های مشتری محور در مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه تهران می باشد. نخست، چارچوب مفهومی پژوهش از طریق بررسی و تحلیل ادبیات موضوعی و با نگه ویژه به مفاهیم چارچوب آی تی آی ال و مدل مرجع فرایندها و فناوری اطلاعات آی بی ام تدوین شد. در مرحله بعد با استفاده از روش مطالعه موردی، عوامل کلیدی موفقیت از طریق انجام مصاحبه نیمه ساخت یافته شناسایی شده و در ۶ طبقه و ۲۵ مقوله طبقه بندی گردید. در مرحله سوم با استفاده از دو روش آنتروپی شانون و روش اعداد فازی ، عوامل شناسایی شده د رمصاحبه ها، وزن دهی و رتبه بندی شد و رتبه نهایی با ساتفاده از روش میانگین حسابی تعیین گردید. نتایج پژوهش نشان می دهد که کیفیت سرویس و فروش و بازاریابی سرویس ، دارای بیشترین وزن و رتبه هستند. دیگر عوامل شناسایی شده عبارتند : مدیریت مستمر سرویس ، امنیت سرویس، تکنولوژی و معماری طراحی و مدیریت سطح سرویس. بر اساس اطلاعات در دسترس محقق، این پژوهش نخستسن در نوع خود می باشد که به بررسی عوامل کلیدی موفقیت طراحی سرویس هاس مشتری محور در مراکز آموزش الکترونیکی می پردازد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.