مقاله مهارت و نگرش دانشجویان پرستای تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی تبریز در خصوص یادگیری الکترونیکی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
10 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مهارت و نگرش دانشجویان پرستای تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی تبریز در خصوص یادگیری الکترونیکی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مهارت و نگرش دانشجویان پرستای تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی تبریز در خصوص یادگیری الکترونیکی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مهارت و نگرش دانشجویان پرستای تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی تبریز در خصوص یادگیری الکترونیکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مهارت و نگرش دانشجویان پرستای تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی تبریز در خصوص یادگیری الکترونیکی :

تعداد صفحات:۱۰

چکیده:

تلفیق مفاهیم آموزش الکترونیکی و کاربرد فن آوری اطلاعات، انتقال اطلاعات حوزه پزشکی را تسهیل نموده ، موجب ارتقای کیفیت آموزش پزشکی و کاهش هزینه های آموزشی می شود. بر همین اساس این پژوهش جهت بررسی نگرش و مهارت دانشجویان پرستاری تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی تبریز انجام گرفته است. این مطالعه توصیفی در سال ۱۳۹۰ انجام شد. شرکت کنندگان پژوهش ۹۷ نفر از دانشجویان پرستاری تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی تبریز بود که به روش سرشماری انتخاب شدند. جهت تعیین مهارت و نگرش دانشجویان پرستاری از پرسشنامه استفاده شد. تجزیه و تحلیل داده ها با استفاد از نرم افزار spss17 و آمار توصیفی و استنباطی انجام گرفت. بررسی داده ها نشان داد که محدوده ی سنی دانشجویان بین ۴۳-۲۳ بوده و بیشتر دانشجویان (۶۴/۶%) مونث و ۳۵/۴% مذکر بودند. دسترسی دانشجویان به رایانه متصل به اینترنت ۶۱% بود، مهارت دانشجویان از بعد سواد رایانه ای، در زمینه اینترنت و فنون جستجو بود. بیشترین درصد دانشجویان ورد پژوهش (۶۳/۹%) در حیطه سود رایانه ای در سطح متوسط، د رحیطه توانمندی استفاده از اینترنت (۷۸/۴%) در سطح متوسط قرار داشتند. نگرش بیشترین درصد دانشجویان در رابطه با یادگیری الکتروینکی (۸۲/۵%۹ در سطح قرار داشت. با توجه به نگرش مثبت دانشجویان پیشنهاد م یگردد هر چه سریعتر مقدمات ارتقا اموزش از طریق اجرای یادگیری الکترونیکی در دانشگاه های علوم پزشکی بخصوص فراهم گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.