مقاله بررسی عوامل موثر بر پذیرش سیستم مدیریت ارتباط با مشتری بیمارستان ها


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی عوامل موثر بر پذیرش سیستم مدیریت ارتباط با مشتری بیمارستان ها دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی عوامل موثر بر پذیرش سیستم مدیریت ارتباط با مشتری بیمارستان ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی عوامل موثر بر پذیرش سیستم مدیریت ارتباط با مشتری بیمارستان ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی عوامل موثر بر پذیرش سیستم مدیریت ارتباط با مشتری بیمارستان ها :

تعداد صفحات:۸

چکیده:

امروزه افزایش روزافزون دانش پزشکی جهان موجب روبرو شدن بیمارستان ها و مراکز درمانی با مساله ای مهم شده است و آن چگونگی استفاده از فناوری اطلاعات جهت افزایش کیفیت خدمات و مراقبت های پزشکی است سیستم مدیریت ارتباط مشتری CRMS فناوری بدیعی می باشد که فرایند دسترسی توسعه و حفظ روابط مشتریان را به صورتکاراتر و موثرتر تسهیل می کند از دیدگاه تجاری بیماران مشتریان اصلی بیمارستان می باشد که خدمات مراقبت پزشکی را مستقیما و بصورت واقعی دریافت و ادراک می کنند رضایتمندی مشتریان از خدمات بیمارستان ها یکی از مهمترین شاخصهای اثربخشی و کیفیت ارایه خدمات بخشهیا مختلف بیمارستانی می باشد دراین پژوهش سعی میشود عوامل موثر برپذیرش سیستم مدیریت ارتباط مشتری توسط بیمارستان ها شناسایی شود با عنایت به مطالعات و سوابق تحقیقات پیشین و با استفاده از روش کتابخانه ای دراین پژوهش عواملی نظیر اندازه بیمارستان ها توانایی های کار با سیستم های اطالعاتی کارمند ابداع عملیات اجرایی ارشد توانایی های مدیریت دانش و مزایای نسبی درپذیرش CRMS به عنوان عوامل موثر در پذیرش سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری دربیمارستان ها شناخته شده اند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.