مقاله مقایسه روشهای بسته بندی انارهای تجاری آبدانان استخوانی طبس و میخوش عقدا یزد و تاثیرروی کیفیت و ارزش افزوده آن
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مقایسه روشهای بسته بندی انارهای تجاری آبدانان استخوانی طبس و میخوش عقدا یزد و تاثیرروی کیفیت و ارزش افزوده آن دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مقایسه روشهای بسته بندی انارهای تجاری آبدانان استخوانی طبس و میخوش عقدا یزد و تاثیرروی کیفیت و ارزش افزوده آن کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقایسه روشهای بسته بندی انارهای تجاری آبدانان استخوانی طبس و میخوش عقدا یزد و تاثیرروی کیفیت و ارزش افزوده آن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مقایسه روشهای بسته بندی انارهای تجاری آبدانان استخوانی طبس و میخوش عقدا یزد و تاثیرروی کیفیت و ارزش افزوده آن :
تعداد صفحات:۶
چکیده:
انار میوه ایست گرمسیری که در مناطق حاشیه کویر دارای کیفیت بیشتری می باشد . مصرف این میوه به صورت تازه در بین اکثرملل از محبوبیت بالایی برخوردار است . در صورتیکه این میوه مدت زمان بیشتری به صورت تازه نگهداری شود، می تواند ارزشافزوده بالاتری را برای تولیدکننده و فروشنده و از طرف دیگر لذت بیشتری را برای مصرف کننده داشته باشد .در این تحقیق دو رقم انار ملس عقدا و آبدانان استخوانی طبس انتخاب شدند . کلیه انارها در سه محیط دمایی کنترل شدند . دمای شش درجه به پیشنهاد تحقیقی در اسپانیا و صفر درجه که در تحقیقی در ایران پیشنهاد داده شده بود و روش آخر، روش مرسوم محلی که نگهداری در دمای محیط بود انتخاب شد. از طرف دیگر سه روش نگهداری برای این کار انتخاب شد . در روش اول میوه ها داخل توری های فومی مخصوص نگهداری گلابی قرار گرفتند، در روش دوم آنها داخل کاغذهای روغنی مخصوص نگهداری مرکبات گذاشته شدند و در روش آخر میوه ها داخل جعبه های پلاستیکی بدون پوشش خاص بودند. تاثیر سه تیمار دما، رقم و روش نگهداری روی میزان تغییراتTSS% ،TA% ، PH بررسی شد . تفاوت رقم تاثیر معنی داری روی تغییر این صفات داشت اما سایر تیمارها روی صفات فوق تاثیر معنی داری نداشتند. همچنین شاخص دیگری به نام شاخص بازارپسندی اندازه گیری شد . دراین مقایسه نظر مصرف کننده ها در مورد ظاهر و کیفیت دانه ها و پوست میوه جویا شده و به صورت درصدی رتبه بندی گردید . بر طبق شاخص بازارپسندی، داشتن پوشش در حفظ کیفیت ظاهری میوه تاثیر بسیار معنی داری داشت .نگهداری میوه ها در دمای پایین و بدون پوشش نیز روی حفظ کیفیت دانه ها موثر بود
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.