مقاله ارزیابی عوامل موثربرتمایل بخش خصوصی برای مشارکت درآموزش های مهندسی کشور


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارزیابی عوامل موثربرتمایل بخش خصوصی برای مشارکت درآموزش های مهندسی کشور دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی عوامل موثربرتمایل بخش خصوصی برای مشارکت درآموزش های مهندسی کشور  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی عوامل موثربرتمایل بخش خصوصی برای مشارکت درآموزش های مهندسی کشور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی عوامل موثربرتمایل بخش خصوصی برای مشارکت درآموزش های مهندسی کشور :

تعداد صفحات:۲۴

چکیده:

شناخت و اولویت بندی عوامل مرتبط با مشارکت بخش خصوصی درراستای رفع نیازهای مهندسی و فنی و صادرات دانش فنی درجهت توسعه علمی و اقتصادی کشور هدف اساسی این تحقیق بوده است محقق قصد دارد که درقالب یک مدل مفهومی به بررسی این سوال به پردازند که عوامل موثر درافزایش مشارکت بخش خصوصی دربرنامه های آموزشمهندسی چه عواملی بوده و الویت بندی تاثیر آنها برافزایش تمایل به مشارکت بخش خصوصی چگونه خواهد بود بررسی های میدانی و انجام مصاحبه های نیمه رهنمودی همراه با پالایش نظرات با استفاده از تکنیک دلفی مشخص نمود که افزایش تمایل مشارکت بخش خصوصی از طریق عوامل مختلفی همچون ارایه فهرست دقیق مشاغل مهندسی مورد نیاز درطرح توسعه کشور معافیت های مالیاتی حذف مراحل اداری زاید پرداخت وامهای بلند مدت واگذاری زمین و ارایه خدمت زیربنایی با نرخ پایین پرداخت بخشی از هزینه سرانه آموزشی مهندسی انگیزه های کارافرینی تحت تاثیر قرار میگیرد بنابراین مباحث اصلی مقاله با این فرض شکل میگیرد که افزایش مشارکت بخش خصوصی دربرنامه های آموزش مهندس یو صادرات دانش فنی از طریق کاربرد عوامل یاد شده منجر به توسعه این نوع از فعالیت ها می گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.