مقاله بررسی عوامل موثر بر گرایش مشتریان به استفاده از خدمات موبایل بانک


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی عوامل موثر بر گرایش مشتریان به استفاده از خدمات موبایل بانک دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی عوامل موثر بر گرایش مشتریان به استفاده از خدمات موبایل بانک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی عوامل موثر بر گرایش مشتریان به استفاده از خدمات موبایل بانک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی عوامل موثر بر گرایش مشتریان به استفاده از خدمات موبایل بانک :

تعداد صفحات:۱۳

چکیده:

هدف پژوهش حاضر بررسی عوامل موثر بر گرایش مشتریان به استفاده از خدمات موبایل بانک می باشد. جامعه آماری این پژوهش، شامل کلیه مشتریانی است که در شعب بانک های استان گیلان از خدمات موبایل بانک استفاده می کنند. برای انتخاب نمونه از روش نمونه گیری تصادفی ساده استفاده شده است و همچنین برای جمع آوری اطلاعات از پرسشنامه و به منظور تحلیل داده ها و همچنین آزمون فرضیه های تحقیق از روش مدل یابی معادلات ساختاری استفاده شده است. پژوهش حاضر از نظر روش و ماهیت، از جمله تحقیقات علّی است؛ و به لحاظ اجرا، پیمایشی و از نظر هدف، کاربردی می باشد. نتایج حاصل از پژوهش گویای این مساله است که تبلیغات شفاهی مثبت، اعتماد، امنیت ادراک شده،ریسک ادراک شده، سهولت ادراک شده و سودمندی ادراک شده و هزینه ادراک شده عوامل تاثیر گذار بر گرایش مشتریان به استفاده از خدمات موبایل بانک به شمار می روند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.