مقاله قیمت گذاری بسته ای خدمات تلفن همراه
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله قیمت گذاری بسته ای خدمات تلفن همراه دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله قیمت گذاری بسته ای خدمات تلفن همراه کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله قیمت گذاری بسته ای خدمات تلفن همراه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله قیمت گذاری بسته ای خدمات تلفن همراه :
تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
امروزه ارائه بسته های پیشنهادی و تشویقی شامل انواع گوناگون خدمات از قبیل پیامک، مکالمه درون شهری وغیره در بازار رقابتی تلفن همراه، به عنوان یک تکنیک مؤثر بازاریابی، در راستای افزایش حجم فروش ه ب شدت مورد بحثاست. ازاینرو دراین مطالعه یک مدل ریاضی بهینه سازی برای تعیین ماهیت اینگونه بسته ها (به لحاظ نوع و حجم خدماتی که در آنها قرار می گیرند) متناسب با سلیقه های ناهمگون مشترکین و همچنین تعیین قیمت بهینه هر یک ازبسته ها با درنظرگرفتن هدف حداکثرسازی در آمد بنگاه انحصارگر عرضه کننده این خدمات ارا ه ئ شده است. مدل ریاضی به صورت یک مدل برنامه ریزی عدد صحیح مختلط غیرخطیمختلط بیان شده و نتایج کار با استفاده ازتحلیل پار امتری توزیع آماری تمایل به پرداخت ومصرف مشترکین بسط داده شده است. برای حل مدل مذکور باتوجه به پیچیدگی و گستردگی آن از الگوریتم فرا ابتکاری شبیه سازی تبریدی استفاده شده است
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.