مقاله مطالعه تجربی پیامک های تبلیغاتی هرز موبایل و نقش کسب مجوز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مطالعه تجربی پیامک های تبلیغاتی هرز موبایل و نقش کسب مجوز دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مطالعه تجربی پیامک های تبلیغاتی هرز موبایل و نقش کسب مجوز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مطالعه تجربی پیامک های تبلیغاتی هرز موبایل و نقش کسب مجوز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مطالعه تجربی پیامک های تبلیغاتی هرز موبایل و نقش کسب مجوز :

تعداد صفحات:۱۲

چکیده:

تبلیغات از طریق پیام کوتاه، یکی ازخدمات ارزش افزوده تلفن همراه و ساده ترین فرم تبلیغات موبایل است چون تنها شامل پیام های متنی تجاری است . این بدین معناست که به دلیل سادگی ، هزینه آن نیز پایین تراست و همین هزینه پایین ، موجب می شود بازاریابان پیامک های تبلیغاتی ناخواسته و هرز را به سمت مشتریان ارسال کرده و موجب نارضایتی آنان شوند. از طرفی ارسال تبلیغات ناخواسته به سمت مشترکین، تجاوز به حریم خصوصی آنان است. این مقاله با هدف شناسایی تبلیغات موبایل هرز و نقش کسب مجوز از کاربران قبل از ارسال تبلیغات تهیه گردیده است.همچنین این مقاله به مطالعه تجربی این موارد در ایران می پردازد . نتیجه این پژوهش نشان می دهد که کاربران ایرانی نگرش منفی به تبلیغات موبایل ندارند ولی تبلیغات با کسب مجوز را ترجیح می دهند. همچنین طول ،زمان و مکان ارسال تبلیغات نسبت به فراوانی آنها از اهمیت بیشتری برخوردار است .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.